خبر/ رادیو کوچه

«حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شایعاتی که در مورد سپاه مطرح می شود را قبول ندارم، گفت: «سپاه رقیب مردم، پیمانکار و رقیب بخش خصوصی نیست، باید بار پروژه‌های بزرگی که بخش خصوصی قادر نیست را به دوش بگیرد.»

«روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح روز دوشنبه بیست و پنجم شهریور در بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران گفت: سپاه انقلاب اسلامی سپاه امنیت و آرامش است. اگر غرب توطئه خود را بردارد سپاه پاسداران نمی‌خواهد در منطقه سلطه نظامی داشته باشد.

وی گفت: «سپاه در نیروی انسانی، فرهنگی و اقتصادی امکانات خوبی دارد، البته هر نهادی در قانون وظایف خود را دارد اما سپاه همیشه به عنوان یک مکمل وارد عمل شده و به بخش های دیگر کمک می کند.»

«روحانی» با اشاره به اینکه شایعاتی که در مورد سپاه مطرح می شود را قبول ندارم، ادامه داد: «سپاه رقیب مردم، پیمانکار و رقیب بخش خصوصی نیست، باید بار پروژه های بزرگی که بخش خصوصی قادر نیست را به دوش بگیرد.»

رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز، دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده و از طریق تحریم می‌خواهد مردم را خسته کند گفت: «سپاه باید وارد عمل شده و سه چهار پروژه بزرگ ملی را در اختیار بگیرد.»

وی با تاکید بر اینکه سپاه آستین ها را بالا زده تا بخشی از بار دولت را به دوش بکشد ادامه داد: «البته این بار، بار دولت نیست بلکه بار نظام اسلامی است، دولت هم خادم ملت است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com