این همان اتحاد واقعی‌ای است که تمام جامعه دغدغه آنرا دارند)

تجمعات و اعتراضات باشکوه بازنشستگان که نمونه بارز یک جنبش عظیم اجتماعی برای زندگی لایق منزلت انسان‌ها است؛ نشان می‌دهد که چگونه یک جریان مطالبه‌گر می‌تواند عمیق‌ترین خواسته‌‌های جامعه را نمایندگی کند و آیینه تمام قدی باشد از نارضایتی عمومی مردم.

امروز #جنبش_بازنشستگان یکی از جنبش‌های ریشه‌داری است که پرچم ایستادن پای این آرمان را در دست گرفته است که:
“حق و حقوق اجتماعی مردم، متناسب با موجودیت فرد در جامعه تعیین می‌شود. فرد فرد ما حق داریم که زندگی‌ای لایق منزلت انسان داشته باشیم. نه آنگونه که سیستم حاکم می‌گوید، صرفا بر اساس منطق ضدانسانی معامله‌گری و بازاری که جان و عمر بازنشسته و معلم و دانشجو و کارگر و پرستار و … را به قیمت دلخواه معامله می‌کند.”

در راستای اتحاد برای این آرمان مشترک، لازم می‌دانیم اقدام مثبت شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در حمایت از جنبش بازنشستگان را مورد توجه و تقدیر قرار دهیم.

همانطور که هرگونه اتحادی تنها در سایه خواسته و امر مشترک و مشخص ممکن است و به اعتبار حضور اعتراضی بازنشستگان در کف خیابان و طرح این خواسته‌های مشخص، ما هم خود را متحد جنبش بازنشستگان می‌دانیم.

🚩 فراخوان ما رو به دانشجویان این است که با ایجاد هسته‌های اعتراضی و تشکلیابی در دانشگاه‌ها امکان حمایت همه‌جانبه‌تری را فراهم آورند.

دانشجویان پیشرو دانشگاه اصفهان
۹ تیرماه ۱۴۰۱

⬅️ ارتباط و همکاری با ما: @isf_uni_admin
کانال تلگرام: @isfahanuni97

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)