بر اساس گزارش‌ها، دختر ایلان ماسک بعد از صحبت در مورد درخواست تغییر نامش، اعلام کرد خواستار قطع هرگونه رابطه با پدر بیولوژیکی‌اش است.
ایلان ماسک، سهام‌دار عمده شرکت تسلا، توییت‌های متعدد ترنس ستیزانه داشته که یکی از آنها «حال بهم‌زن» و «کابوس» خواندن اصرار بر احترام به ضمایر افراد بوده است.

آخرین شاهکار ایلان، انتشار یک میم برای مسخره کردن تغییر لوگوی کپمانی‌ها و پلتفرم‌های متفاوت به نسخه رنگین‌کمانی با آغاز ماه افتخار ال‌جی‌بی‌تی+ بود. در این میم، لوگوهای رنگین‌کمانی مانند طوفانی در حال حمله هستند!
جالب اینجاست که در میان  لوگوها، لوگوی توییتر نیز به چشم می‌خورد، پلتفرمی  که ایلان ماسک آن را به ارزش ۴۴ بیلیون دلار خریده است.
بعد از انتشار خبر درخواست تغییر نام توسط فرزند ماسک، او در کامنتی برای «د دیلی بیست» نوشت: «او (دخترش) نمی‌خواهد یک چهره مشهور باشد، به نظرم مهم است از حریم خصوصی او دفاع کنیم. او را آشکارسازی اجباری نکنید»
مشخص نیست که ماسک قصد محافظت از حریم خصوصی فرزندش را که به محض ورود به ۱۸ سالگی درخواست تغییر نام خانوادگی خود به فامیلی مادرش و تغییر نشان جنسیتیش را همزمان داده است دارد و یا می خواهد این موضوع از رسانه ها مخفی بماند؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)