محمد مسعود معینی

محمد مسعود معینی

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام،۳ اردیبهشت ۱۴۰۱؛ زندانی سیاسی محمد مسعود معینی ۲۳ ساله، در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، در پی اخطار اجرای احکام دادسرای اوین مبنی بر به اجرا گذاشتن و ضبط وثیقه، خود را به دادسرای اجرای احکام معرفی و بلافاصله توسط مامورین دستگیر و به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

بنا بر گزارشهای رسیده زندانی سیاسی محمد مسعود معینی که به اتهام «ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و فعالیت تبلیغی علیه نظام» به دو سال زندان محکوم شده بود، از مدتها قبل برای اجرای حکم دو سال زندان خود احظاریه دریافت کرده بود، سرانجام درپی اخطار اجرای احکام دادسرای اوین مبنی بر به اجرا گذاشتن و ضبط وثیقه، خود را به دادسرای اجرای احکام اوین معرفی و بلافاصله توسط مامورین دستگیر و به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

مسعود معینی ۲۳ ساله وی در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ خود را به دادسرای اجرای احکام اوین معرفی و بلافاصله توسط مامورین دستگیر به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

مامورین زندان حتی اجازه ندادند که محمد مسعود ساک و لباسهایش را با خود ببرد و زندانی مجبور است از فروشگاه زندان با چند برابر قیمت لباس تهیه کند.

بنا بر گزارشات رسیده بعد از گذشت حدود یک هفته محمد مسعود معینی به بند ۸ زندان اوین منتقل شد.

لازم به یاد اوری است که مادر و خواهر ۲۰ ساله وی (پرستو معینی) اکنون در زندان قرچک ورامین دوران محکومیت خود را سپری میکنند.

مادر وی زهرا صفایی در زندان به بیماری گرفتگی عروق قلب مبتلا شده که پس از پیگیریهای زیاد که با کارشکنی مقامات زندان همراه بود به بیمارستان اعزام و در دو عدد از رگهای قلب وی فنر گذاشته میشود که این بیمار نیاز به چک ماهانه دارد اما مسئولین زندان با انواع بهانه ها و موانع مثل لزوم اعزام با دستبند و پابند و… مانع اعزام این زندانی به بیمارستان میشوند که روی پروسه درمان این زندانی تاثیر بسیار منفی و غیر قابل جبران دارد.

در حال حاضر تمامی سه نفر اعضای این خانواده در زندان هستند و از ملاقات با یکدیگر محروم هستند .

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید
https://t.me/NoToPrisonNoToExecution

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)