سخنان رئیس جمهوری اکراین امروز در سایت رادیو بی بی سی آمده، او می‌گوید:
“اکراینی‌ها اکنون درک می‌کنند که نمی‌توانند به ناتو ملحق شوند.
او گفت:
ما سال‌ها شنیده‌ایم که درها باز است، اما همچنین شنیده‌ایم که نمی‌توانیم ملحق شویم. این واقعیتی است که باید آن را تشخیص داد. خوشحالم مردم ما در حال درک این موضوع هستند و می‌دانند که می‌توانند بر خود و شرکای خود تکیه کنند.”
ایشان در کمال بی‌شرمی همه تقصیر را بر گردن مردم می‌اندازد. به نوشته دیگر من مراجعه کنید که در پاسخ به سخنان ضد مردمی برتولت برشت “آنکه نمی‌داند نادان است و آنکه می‌ داند و عمل می‌کند جنایتکار است”؛ نوشتم: آنکه کیست؟ و… و از خواجه نظام‌الملک شاهد آوردم که این شاه و روسای کشور هستند که باید بفهمند و مسئولیت دارند.
اما سخنان رئیس جمهوری تحمیلی اکراین،‌ اعتراف صریح به آنست که حمله روسیه به اکراین و این جنگ به واسطه ترس روسیه از پیوستن اکراین به ناتو بود. ترسی که همه سیاسیون و مردمان پیگیر اخبار در جهان، از آن آگاه می‌باشند و می‌دانند که گسترش نظامی و یا هر حرکت نظامی هر کشوری، حساسیت همسایگان را برمی‌انگیزد.
 
اگر چنین نیست پس این‌همه داستان برای اتمی شدن ایران برای چیست؟
اینکه چرا با وجود این آگاهی، ایشان اکراین را به دامن هلاک جنگ انداخت باید پشت پرده را دید که اساسا چرا غرب در کشوری دیگر دخالت آشکار کرد و شخصی (زلنسکی) را که ابدا دانش، تجربه، آموزش و تربیت سیاسی نداشت به ریاست جمهوری کشور تحمیل کرد. درحالیکه حتی برای ریاست بر یک اداره کوچک یا گروه ورزشی یا …. دانش و تجربه لازم است.
برای اداره یک کشور که اقتصاد، فرهنگ، تجارت، صنایع، آموزش ابتدایی تا دانشگاهی و… و سیستم امنیتی و‌ نظامی را باید در اختیار داشت، نیاز به دانش تجربه و تمام آنچه نام برده شد، می‌باشد.
حضور آقای زلنسکی رئیس جمهوری تحمیلی کشور در رسانه‌های بین‌المللی با تی شرت در زمان آغاز جنگ آنهم در سردترین فصل زمستان که مردم در حال آواره و بی خانمان شدن بودند، به تمسخر کشیدن همه چیز از کشته شدن، بی خانمان شدن، آوارگی و زندگی مردم در سرما،‌ تا نابودی همه چیز کشور بود. گوئی می‌خواست نشان بدهد که شما ارزشی ندارید و من/ما (سرمایه‌‌داران بین المللی) دارم/داریم شما را تنبیه می‌کنیم.
 
– غرب اکراین را قربانی کرد.
با این اعتراف آقای زلنسکی که البته چند روز است تکرار می‌کند، و هنوز غرب حاضر به پایان دادن به جنگ نیست (در پشت پرده ادامه جنگ را پیگیری می‌کند)، باید همین شخص و روسای دول غرب، و مخصوصا سرمایه‌داران بین المللی که اساس این جنایات را در جهان پی ریزی می کنند، به محاکمه کشید.
پوتین و دولت روسیه را هم به دادگاه بین المللی بیاورند تا همه جنایات روشن بشود.
 
نکته:
دیروز در نوشته‌ای دیگر چند هدف از تحمیل چنین مهره حقیری (زلنسکی) را به ریاست جمهوری اکراین نشان دادم که از جمله فروش سرمایه‌های کشور مخصوصا زمین‌های کشاورزی اکراین است که تاثیر زیادی بر تغذیه مردم جهان به خصوص اروپا دارد. این زمین‌ها قرار بود و هنوز هم هست که به سرمایه‌داران بزرگ بین‌المللی (در صدر عوامل یهودیان صهیونیست بسیار ثروتمند مانند خاندان روچیلد) فروخته بشوند تا به نوعی تولید خوراک مردم مخصوصا اروپائیان در دست آنها باشد و زنجیره “کارتل خوراک” را هم در کنار سایر چیزها کاملا در دست بگیرند.
غرب مستعمره این دسته مردم ثروتمند است که خود را پشت پرده پنهان کرده اند.
در کشورهای مستعمره، دمکراسی و آزادی ابدا وجود ندارد.
 
۲۵ اسپند ۱۴۰۰
۱۶مارس ۲۰۲۲
حسن بایگان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)