مشاهده فیلم 

پخش شعارهای مرگ بر خامنه‌ای‌ و «تنها ره رهایی،‌ سلاح و سرنگونی» در شب چهارشنبه سوری در استخر لاهیجان

شب چهارشنبه سوری ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰، این بار بلندگوها در استخر لاهیجان هک شد. بلندگوها با پخش شعارهای مرگ بر خامنه‌ای‌ ، درود بر رجوی و «تنها ره رهایی،‌ سلاح و سرنگونی» در لاهیجان فضای چهارشنبه سوری را به صحنه رویارویی با حاکمیت قرار دادند.

هک بلندگوها و سامانه‌های مختلف حکومتی توسط مردم ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است. هر روز که می‌گذرد نارضایتی مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی و فقر و بی‌پولی، خود را در اشکال نوین نشان می‌دهد.

شب چهارشنبه سوری جوانان و نوجوانان با انفجار ترقه‌ها و نارنجک‌ها چهارشنبه سوری را با برپا کردن آتش به صحنه مبارزه جویی با جمهوری اسلامی تبدیل کردند. اکنون بعد از چند ماه اعتراضات و رو در روی مردم با نظام به شکل نوین هک بلندگوها و شعارهای ضد خامنه‌ای و ارکان مختلف حاکمیت گسترش می‌یابد.

سامانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد دولت رئیسی از ساعت ۹ و نیم صبح روز دوشنبه هک شده و از دسترس خارج گردیدند. پس از این اتفاق، وزارت ارشاد این وزارتخانه را تعطیل کرد و کارکنانش را برای مدتی مرخص نمود. به کارمندان و کارشناسان گفته شده اگر این مشکل تا ۲۴ ساعت حل شد آنها را برای بازگشت به سرکار مطلع خواهند کرد. در غیر این‌صورت، این وزارتخانه تا بعد از تعطیلات عید تعطیل می‌باشد.

رادیو فردا در خبری که در این باره منتشر کرد نوشت:

«تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که در این سایت‌ها، تصاویری از مریم و مسعود رجوی از رهبران سازمان مجاهدین خلق به همراه شعار «مرگ بر خامنه‌ای» منتشر شده است.

  •  

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)