جرس: حجت الاسلام عبدالله نوری، اعظم طالقانی و عروس مرحوم آیت الله العظمی منتظری در تماس های جداگانه ای با خانواده میرحسین موسوی جویای احوال و شرایط وی پس از بازگشت از بیمارستان به زندان خانگی شدند.

به گزارش کلمه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در تماس تلفنی با دختران میرحسین و رهنورد ضمن آرزوی رفع هر چه زودتر حصر و ایجاد گشایش در امور، از احوال نخست وزیر دوران دفاع مقدس و آخرین شرایط جسمی وی جویا شد.

همچنین اعظم طالقانی، دختر مرحوم آیت الله طالقانی نیز در تماسی دیگر با خانواده  میرحسین ضمن آرزوی سلامتی برای همراهان در حصر جنبش سبز در جریان آخرین وضعیت میرحسین موسوی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، زهرا ربانی املشی، عروس آیت الله العظمی منتظری نیز در تماسی جداگانه به دختران رهنورد و میرحسین جویای احوال و وضعیت آنان قرار گرفته و ضمن دلجویی از خانواده ی آنان برای هر چه زودتر تمام شدن شرایط فعلی و آزادی محصورین و محبوسین دعا کردند.

میرحسین موسوی هفته  گذشته به منظور انجام معاینات پزشکی و طی کردن بخشی از فرایند درمان در بیمارستان بستری شده بود، پس از بررسی آزمایشات و معاینات و تایید پزشکان مبنی بر سلامت جسمی به زندان خانگی خود در کوچه اختر منتقل شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com