ندا بجنوردی، همسر سید حسن خمینی در نامه ای به سید محمد خاتمی، با اشاره به غیبت او در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و نیز با اشاره به سانسور او در صداوسیما، شأن و مقام رییس جمهوری اسبق را بالاتر از کرسی های چوبی مجلس ایران دانست.

به گزارش وبسایت دائره المعارف بزرگ اسلامی، همسر حسن خمینی در این نامه که توسط پسرش سید احمد خمینی منتشر شد، آورده است:

«آقای خاتمی ! شما شأن تان را از حضور در هیچ مجلسی کسب نکرده اید ، بلکه این مجالس هستند که شأن شان را از حضور أمثال شما کسب می کنند .
ملت بزرگ ، فهیم و شریف ایران ، و نیز رئیس جمهور عزیز که منتخب این ملت می باشند می دانند که این ریاست جمهوری و این پیروزی شیرین مدیون شما می باشد . صاحب این روز شمایید . این روز را بیش از همه باید به شما تبریک گفت .اگر جای خالی شما را این روزها در سیما می بینیم چه باک . صندلی جلوس شما نه در کرسی های چوبی مجلس ، که در قلبهای پر عشق ایرانیان می باشد . پاینده باشید . اگر خدا خواسته شما عزیز باشید ، هر چه بر خلاف آن انجام دهند ، باز عزیز تر می شوید . عزتتان در پناه الطاف الهی مستدام باد .»

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com