جرس: فرمانده پلیس استان فارس می گوید از ابتدای سال تاکنون پنجاه هزار و نهصد نفر در این استان “تذکر لسانی” گرفته و پنج هزار و صد نفر به دلیل بدحجابی بازداشت شده اند.

به گزارش فارس، پاسدار سیروس سجادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدید از ۱۹۱ کیوسک مطبوعاتی در سطح شیراز به ۷۲ نفر تذکر و از ۳۹ نفر تعهد اخذ و ۱۱ کیوسک پلمپ شد.
این دکه‌های روزنامه‌فروشی در پوشش فروش اقلام فرهنگی، اقدام به توزیع بیش از ۳ هزار و ۱۷۴ لوح فشرده، ۸۱۰ بسته ورق، ۶ هزار و ۸۰۰ قلم داروی غیرمجاز، دو رسیور ماهواره و مقادیری مواد مخدر کرده بودند.
وی افزود: در ماه رمضان ۴ هزار و ۹۸۰ واحد صنفی در سطح استان فارس مورد بازدید قرار گرفت و افرادی که شئونات این ماه مبارک را رعایت نمی‌کردند، یک‌هزار و ۳۶ نفر بودند که در همین راستا ۴۲ واحد صنفی پلمب و ۱۲ نفر دستگیر شدند.
تذکر لسانی به ۵۰ هزار نفر
سجادیان ادامه داد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ۲۶ سازمان وظیفه دارند که یکی از آنان نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی از ابتدای سال به ۵۰ هزار و ۹۰۰ نفر تذکر لسانی داده است.
به گفته وی، از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر تذکر لسانی را پذیرا نشدند که به پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده شده و از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر آنان تعهد کتبی گرفته و یک‌هزار و ۴۲۲ مورد نیز به شورای حل اختلاف ارجاع شدند.
دستگیری ۸۱ نفر از راکبان خودروهای مزاحم نوامیس
فرمانده انتظامی فارس در ادامه گفت: در یک ماه گذشته ۸۱ نفر از افرادی که با خودروی شخصی برای بانوان ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر شدند.
وی افزود: پرونده این افراد به مراجع قضایی ارسال و علاوه بر آن خودروی آنها یک‌ماه توقیف شد.

 

 jam

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com