در سرزمین بلا دیده ایران چه میگذرد ؟ هفته هاست که هزاران کارگر زحمتکش صنعت نفت برای شرایط کاری بهتر تشکیل سندیکای مستقل و بالا بردن دستمزدها در اعتصاب اند ، کارگران نیشکر هفت تپه پس از ماهها اعتصاب  و زندان و شکنجه هنوز بلاتکلیف اند و هیچ‌کس پاسخ‌گوی مطالبات برحق آن‌ها نیست. مردم خوزستان که در گرمای ۵۰ درجه با قطع برق و بی‌آبی جانشان به لب رسیده، برای تامین ضروری‌ترین نیاز زندگی خود، آب آشامیدنی ، به تظاهرات مسالمت آمیز خیابانی روی آورده‌اند و به جای آب،با گلوله و گاز اشک آور روبرو میشوند.

تاکنون چندین نفر به ضرب گلوله جان باخته اند. ماه‌هاست مردمی که سایه‌ی شوم بیماری و مرگ ناشی از همه‌گیری کرونا را بالای سر خود می‌بینند، در انتظار دریافت واکسن هستند که باید ماه ها پیش دریافت می کردند.سال‌هاست مردم هر روز که از خواب برمی‌خیزند می‌بینند در اثر رشدسرسام‌ آور قیمت‌ها فقیر و فقیر تر میشوند. 

ما گروههای مستقل زنان از سراسر جهان ضمن محکوم کردن رفتارغیر انسانی نظام اسلامی براین باوریم که تا جمهوری اسلامی ایران در قدرت است تبعیض، نابرابری و سرکوب بر زندگی مردم حاکم خواهد بود. باین خاطر در کنار مردم در مبارزه برای یک زندگی آزاد و انسانی می مانیم.

انجمن زنان ایرانی در ایتالیا

انجمن زنان پرتو آلمان

انجمن زنان دالاس

ائتلاف بین المللی علیه خشونت در ایران – ایکاوی

دایره زنان ایرانی برای همکاری جهانی (آی سی وین)

زنان ایران برای برابری پایدار

زنان برای آزادی و برابری پایدار

زنان کنشگر ایرانی در تبعید- برلن

کمپین توقف قتل های ناموسی

کمیته زنان و برابری جنسیتی همبستگی جمهوری خواهان ایران

گروه زنان اتحاد چپ

گروه زنان در شمال کالیفرنیا

گروه آیوین از شمال کالیفرنیا

گروه زنان در فرانکفورت

فمینیسم روزمره

نهاد کوئیر ماناو

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)