بر اساس خبری که در توئیتر منتشر شده هیراد پیربداقی فردا در تهران دادگاهی میشود.

در این خبر آمده است که جلسه دادگاه هیراد پیربداقی چهارشنبه ۸دی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار می‌شود. اتهامات هیراد “اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام” است. در مصادیق اتهاماتش از “شکایت از وزارت اطلاعات تا حمایت از مردم خوزستان” آمده.

عدالت قضایی آنقدر سرعت دارد که حتی هیراد پیربداقی را به صورت موقت آزاد نکردند و دو ماه بعد از بازداشت به سرعت دادگاهی می کنند. این عدالت اسلامی و سرعت سرسام آور در محکوم و زندانی کردن فقط شامل کارگران، زحمتکشان، فعالان اجتماعی و سیاسی و مردم عادی میشود وگرنه مفت خورها و مختلسین و حکومتی ها کماکان آزادند.

همین اسدبیگی و رستمی مختلسین هفت تپه، دو سال طول کشید تا به آنها حکم بدهند و انها آزادانه به دادگاه رفت و آمد میکردند و مصاحبه میکردند و شاخ و شانه هم می کشیدند. وقتی هم که تحت فشار مجبور شدند به انها حکم بیست سال زندان بدهند، حکم را اجرا نکردند زیرا دادستان کل کشور منتظری حامی و همدست آنهاست.

بقیه مفت خورها و فاسد ها هم از این پارتی ها رده بالا دارند. اصلا همه رده بالاها در خدمت همین قشر هستند.

پیربداقی در حالی فردا دادگاهی میشود که امروز مادرش ملاقات با دادستان تهران داشته است اما دادستانی در کار نبوده و چند مشاور، برگه های اعتراضی و درخواست های مراجعین را دریافت کرده اند.

یعنی همه مردم و خانواده های زندانیان را سر کار گذاشته اند. جالب این که رئیس قوه قضائیه هم شخصا به مادر هیراد پیربداقی یعنی خانم ستاره جلالی زنگ زده و قول داده قضیه را پیگیری میکند. نتیجه قولش این بوده که هیراد را به سرعت دادگاهی و محوم کنند!

عدالت ویژه به سبک اژه ای!

دادگاهی کردن هیراد پیربداقی محکوم است و او باید فورا آزاد شود.

 

پیام دریافتی

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)