هکرها با استفاده از بدافزارها، سالانه میلیون‌ها حمله سایبری اجرا می‌کنند و این حملات به مرور زمان پیشرفته‌تر می‌شوند. اگر هنوز هم سیستم شما به آنتی ویروس مجهز نیست، یا از آنتی ویروس رایگانی که چند سال پیش نصب کرده و حتی یکبار هم آن را آپدیت نکرده‌اید استفاده می‌کند، خودتان را در معرض حملات سایبری قرار می‌دهید.

اگر مشکل شما در انتخاب آنتی ویروس مناسب است، در این مقاله قصد داریم بهترین آنتی ویروس‌های سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم.

منظور ما از عبارت آنتی ویروس، محصولی است که می‌تواند از شما در برابر اغلب بدافزار ها محافظت کند. بدافزار عبارتی کلی است و از آن برای اشاره به هر برنامه مخربی که هدف از ایجاد آن آسیب رساندن به سیستم قربانی، ایجاد اختلال در آن یا در اختیار گرفتن کنترلش ایحاد شده، گفته می‌شود. بدافزار فقط ویروس‌ها نیستند بلکه جاسوس‌افزارها، تروجان‌ها، باج‌افزارها، آگهی افزارها و ترس افزارها را هم شامل می‌شود.

Malwarebytes:

این محصول یکی از مورد اعتمادترین نرم‌افزارها در زمینه امنیت بدافزاری محسوب می‌شود. این محصول در سالهای گذشته به عنوان یک افزونه روی آنتی ویروس اصلی نصب می‌شود و جنبه کمکی داشت. امروزه می‌توان نرم‌افزار Malwarebytes Premium را به صورت مستقل روی سیستم نصب کرد که کارایی فوق‌العاده‌ای دارد.

Norton:

این آنتی ویروس به دلیل اینکه یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های امنیتی است، تقریبا برای همه شناخته شده می‌باشد. آنتی ویروس نورتون توانایی بالایی در شناسایی و حذف بدافزارها دارد، همچنین توانایی شناسایی جدیدترین ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، باج‌افزارها را دارا است. این برنامه می‌تواند وب‌سایت‌های مختلف را امتیاز دهی کرده، از ورود به لینک‌های مخرب جلوگیری کند. مقابله با فیشینگ و قابلیت‌های افزوده‌ای همچون مدیریت رمز و پشتیبان گیری ابری نیز از جمله نکات مثبت این برنامه هستند.

مک‌آفی

یکی دیگر از نام‌های شناخته شده در این صنعت McAfee است. موتور ضد ویروس این برنامه جزو بهترین‌های صنعت امنیت است. خرید نسخه پریمیوم آن امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این امکانات شامل فایروال، جلوگیری از ورود به سایت‌های مخرب، محافظت از فیشینگ، مدیریت رمز، فایل شردر، VPN و نظارت بر سرقت هویت، می‌باشد.

Trend Micro:

تلفیقی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است. این آنتی ویروس می‌تواند به صورت چند‌لایه‌ای از سیستم شما در مقابل بدافزارها محافظت کند. علاوه بر این، محافظت در برابر فیشینگ، مسدود کردن لینک‌های مخرب و امکانات افزوده مثل VPN مدیریت رمز، از قابلیت‌های دیگر این آنتی ویروس هستند. نسخه پریمیوم این نرم‌افزار محافظت از ۱۰ دستگاه را برای خریدار ممکن می‌سازد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)