فعالان در تبعید:غالب حسینی فعال کارگری وعضو “کمیته  هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری”  توسط قاضی شعبه  اول دادگاه انقلاب  سنندج  به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.

بر اساس این گزارش روز دوشنبه مورخه ۳۱/۴/۹۲  این فعال کارگری کرد ، به اتهام عضویت در کمیته  هماهنگی و وابستگی  به احزاب خارج کشوری تحمل ۱ سال حبس تعزیری وهمچنین به اتهام واهی  تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران حکم ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد .

گفتنی است آقای غالب حسینی  پیشتر روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ، توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در محل کارش دستگیر شده بود. وی پیشتر در آستانه ۸ مارس و همچنین بعد از دستگیری ۶ فعال کارگری در ۱۷ اسفند؛ چندین بار تلفنی توسط نیروهای امنیتی تهید شده بود و نیروهای اطلاعات از وی خواسته بودند که خود را به ستاد خبری معرفی کند.

در همین رابطه “کمیته‌ هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری”، طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن احکام صادره برای این فعال کارگری خواهان شکسته شدن این احکام و همچنین آزادی سایر کارگران ، فعالین کارگری و زندانیان سیاسی شد.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com