به حمایت از ۲۲مهر روز کولبران و سوختبران برخیزید، کارگرانی که از محروم ترین طیف طبقه کارگر در ایران هستند و به شکل وحشیانەای مورد سرکوب و کشتار سیستماتیک حکومت اسلامی قرار گرفته‌اند.
 
 
با ارسال پیامهای ویدیوی کوتاه به این دادخواهی بپیوندید تا به قتل و کشتار عامدانه حکومتی علیه کولبران و سوختبران نقطه پایان بگذاریم. کارزار دادخواهی کولبران و سوختبران نسل دیگری از جنبش دادخواهی و قربانیان هر روزه حکومت جنایتکار اسلامی هستند. بیش از ۵۰۰ کولبر و صدها سوختبر در چندین سال اخیر با شلیک گلوله مستقیم نیروهای جمهوری اسلامی به قتل رسیده‌اند و صدها نفر با جراحات شدید معلول و نقص عضو شده‌اند. 
 
نبود امکانات شغلی، بیمه بیکاری و درمانی از ابتدائی ترین حقوق شهروندانی است که در مناطق مرزی از آن محروم و برای آوردن لقمه نانی بر سر سفرهای خالی، کولبران در کردستان و سوختبران در سیستان و بلوچستان مجبور به روی آوردن به کاری بسیار طاقت فرسا و مشقت بار می‌شوند که پاسخ بدست آوردن یک لقمه نان گلوله مستقیم نیروهای آدمکش حکومتی است.
 
 ما به نمایندگی از خانواده‌های کولبران و سوختبران دادخداه عزیزانمان هستیم که توسط حکومت قاتل جمهوری اسلامی جانشان گرفته شده است. از همه فعالین و دیگر دادخواهان دعوت میکنیم به حمایت از دادخواهی ما خانواده‌ها و برای متوقف کردن کشتار هر چه بیشتر سوختبران و کولبران همراه شوید و از جنبش حقخواهی و برای دادخواهی ما حمایت کنید.
 
لطفا پیامهای ویدیویی کوتاهی یا کامنتی و به هرشکلی که میتوانید اهمیت حمایت از ۲۲ مهر روز کولبر را رو به جامعه ایران و در خارج انعکاس دهید تا با فشار خود و افشای ماهیت حکومت قاتل اسلامی به مردم دنیا نشان دهیم که جان انسانها در ایران کم ارزش تر از یک لقمه نان است و این جنایات هر روزه حکومت اسلامی علیه شهروندانی است که از داشتن یک زندگی ابتدائی محروم ماندەاند. خانواده‌های کولبران و سوختبران را فرامیخوانیم از این کارزار که انعکاس دهنده درد و رنج و مرگ عزیزانشان توسط حکومت اسلامی است به میدان بیایند و در محکومیت جنایات رژیم دادخواهی خودشان را اعلام کنند. 
 
 برای ارسال پیام و ویدیو لطفا به آدرس‌های زیر ارسال کنید.
کانال دادخواهی کولبران و سوختبران
۲۹ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۲۰ نوامبر ۲۰۲۱
 
@Mehr22_Kolbar

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)