آخه رهبر مفسدین عالم چرا به فکر مردم خودت نیستی؟! اعتراض یک کارگر به گرانی دارو و سختی تهیه آن – ویدئو

این کارگر در برخورد با گرانی دارو خطاب به خامنه‌ای می‌گوید: «رهبر مفسدین جهان، رهبر دروغگویان، رهبر ظالمان، رهبر جنایتکاران».

وی در توضیح گرانی دارو می‌گوید: «این قرص‌ها را می‌بینید؟ دو بسته قرص، دو تا آمپول، دو تا سرنگ و یک سرم است. دو تا آمپول نیم ساعت پیش زده‌ام، بابت دو تا آمپول ۱۴هزار تومان پرداخت کرده‌ام، دو تا ۷ هزار تومان داده‌ام…رفتم این داروها را از داروخانه گرفتم، قیمت آن شده است ۹۹ هزار و ۹۰۰ تومان، یعنی نزدیک ۱۰۰ هزار تومان شده است. به داروخانه می‌گویم مگر بیمه نیستید. گفت نه این داروها خارجی است و بیمه قبول نمی‌کند.»

وی سپس خطاب به خامنه‌ای می‌گوید:

«خامنه‌ای… تو که به فکر ملت فلسطین و لبنان و عراق و یمن و سوریه و افغانستان هستی. به فکر ملت خودت نیستی! این ظلم است این چه خدمتی است.

این دولت خدمتگزار؟ دولت خائن، دولت جوساز، ظالم، دیکتاتور، دروغگو، فاسد. رهبر مفسدین جهان، رهبر دروغگویان، رهبر ظالمان، رهبر جنایتکاران.»

«یک کارگر روزی ۲۰۰ هزار تومان، ماهی ۲.۵ میلیون تومان می‌گیرد. روزانه تا ۸ یا ۹ یا ۱۰ ساعت کار کرده‌ام؛ ولی همان ۲.۵ میلیون تومان را به من می‌دهند.»

این تنها یک نمونه از شرایط سختی است که بر کارگران می‌گذرد. آن هم تنها به وضعیت گرانی دارو می‌پردازد. در حالیکه کارگران هم اکنون با حقوقی که ماهانه دریافت می‌کنند؛ البته آن هم اگر به موقع پرداخت شده و چندین ماه به تاخیر نیفتد، از پس تامین هزینه‌های معیشت زندگی خود و خانواده برنمی‌آیند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)