خبر / رادیو کوچه

یک وب‌سایت اماراتی از احتمال ربوده شدن «عباس یزدان‌پناه»، شهروند ۴۴ ساله ایرانی-بریتانیایی که چندین سال گذشته را به تجارت در امارات متحده عربی مشغول و مقیم این کشور بوده، خبر داد. آقای یزدان‌پناه دوست قدیمی «مهدی هاشمی» فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی است که نام وی پیش‌تر در پرونده استات اویل نروژ آمده و بنا بر گفته‌ی همسرش، پیش‌تر در ایران بازداشت و شکنجه شده است.

به گزارش وب سایت «هفت روز در دوبی»، «آتنا یزدان‌پناه» همسر فرد مفقود می‌گوید که او از ساعت پنج‌ونیم عصر روز بیست‌وپنجم ژوئن (هفده روز پیش) پس از ترک دفتر کارش در «بر دوبی»، دیده نشده است.

خانم یزدان‌پناه خبر داده است که همسرش سال ۱۹۹۳ به مدت شش ماه توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت و شکنجه شده است. وی پس از گریز از ایران، به بریتانیا رفت و اکنون شهروند این کشور محسوب می‌شود. این خانواده از ده سال پیش در دوبی اقامت داشتند.

پلیس امارات در حال تحقیق پیرامون ناپدید شدن «عباس یزدان‌پناه» است و خانواده او بیم دارند که این تاجر ایرانی تبار توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ربوده شده

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com