در چندین سال گذشته بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل از سوی کارگران و رانندگان شرکت واحد بارها مطرح گردیده است و سندیکای کارگران شرکت واحد هم اقدامات و پیگیری های متعددی را از طریق مدیریت شرکت واحد و شورای شهر و شهرداری تهران انجام داده است که مستندات این پیگیری ها در کانال تلگرامی سندیکای کارگران شرکت واحد موجود میباشد .

چندین تجمع اعتراضی ازسوی رانندگان و کارگران شرکت واحد درمقابل شهرداری و شورای شهر تهران برگزار گردیده که دراین زمینه مدیریت شرکت واحد و مسئولان شهرداری وعده وعید هایی هم به کارگران داده اند که بجز حداقلی پرداخت بعنوان علی الحساب و جلسات مستمر مدیریتی و وعده وعیدهای تکراری، چیزی نصیب رانندگان و کارگران زحمتکش نشده است .

ازآنجایی که بخش بزرگی از کارگران و رانندگان در شرکت واحد در آستانه بازنشستگی هستند ، مدیریت شرکت واحد با ترفند روش پرداخت علی الحساب بخش زیادی از رانندگان و کارگران که در سالهای گذشته و جاری بازنشسته شده اند را عملا از امتیاز بهره بردن از طرح بازنگری طبقه بندی مشاغل محروم میکند و با توجه به اینکه در چهارده سال گذشته این بازنگری انجام نشده است رانندگان و کارگرانی که بازنشسته میشوند و بهره ای از اجرای طرح نمیبرند و در نتیجه با حداقل حقوق بازنشسته می شوند و آنچه که واقعا حقشان بوده را قانونی از دست میدهند .

سندیکای کارگران شرکت واحد به مدیریت اعلام میدارد باید هرچه زودتر طرح بازنگری طبقه بندی مشاغل را بطور کامل اجرا کنید. اجرای این طرح در این وضعیت بحرانی نه تنها درحقوق بازنشستگی کارگران و رانندگان شاغل تاثیر گذار است، بلکه در شرایط سخت معیشتی و گرانی افسار گسیخته میتواند گوشه ای از مشکلات معیشتی، درمانی و آموزشی رانندگان و کارگران زحمت کش و بازنشستگان را تامین کند.

سندیکا تاکید میکند درصورت عدم فوری اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل ، کارگران و رانندگان شرکت واحد حق اعتراض را به اشکال مختلف برای خود شان محفوظ میدانند.

t.me/vahedsyndica

@pvsyndicaارتباط با سندیکا

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)