مهندس بهنام خدادادی کارمند پالایشگاه اصفهان بازداشت شد.

ماموران امنیتی بهنام خدادادی کارمند پالایشگاه اصفهان را از محل کار دستگیر و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اصفهان موسوم به الف-ط منتقل کرده اند.

پس از آن مامورین اطلاعات اصفهان به خانه پدری بهنام خدادادی حمله ور شده اند و با رفتاری وحشیانه تمام خانه را مورد بازرسی قرار داده اند.

بازرسی از منزل وی همراه با بیرون ریختن لباس ها از کمد های منزل و هم چنین به هم ریختن ظروف آشپزخانه بوده که خسارات مالی بر جای گذاشته است.

مهندس بهنام خدادادی پیش از این در فروردین ماه به علت رسیدگی به مشکلات کارگران در عسلویه و همچنین به دلیل برپایی و سخنرانی در مراسم نوروز برای کارگران از محل کار خود در عسلویه اخراج شده بود .

بنا بر اخبار رسیده به دانشجونیوز، بهنام خدادادی برادر بهمن خدادادی از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب اصفهان است که در سال ۸۷ در اصفهان بازداشت شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com