نیمی از آمار فوت بیماری کرونا به دلیل عوارض داروهای تجویزی

رئیس بیمارستان یاس تهران اعلام کرد بیش از نیمی از آمار فوتی‌های کرونا به علت عوارض داروهای تجویزی و نه خود بیماری است.

مجید لعل روشن؛ رئیس بیمارستان یاس تهران و عضو تیم تحقیقاتی تیم داروی آلرگارد در روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد اعلام کرد «من ادعا می‌کنم که بیش از نیمی از مرگ و میر بیماری کرونا به علت عوارض داروهای تجویزی و نه خود بیماری کرونا است».

لعل روشن افزود اگر وزارت بهداشت امر درمان بسیاری از کسانی را که به کرونا مبتلا هستند به خانه منتقل کند و اکسیژن تراپی در خانه برای این بیماران انجام شود میزان فوتی‌های کرونا کاهش می‌یابد.

تغییر مکرر پروتکل‌های درمانی بیماری کرونا

لعل روشن در ادامه افزود در رابطه با داروهای پروتکل و تغییراتی که کرده چند بار این پروتکل‌ها که شامل درمان‌های بدون مستندات کافی هستند تغییر داده شده‌اند.

بنا به گفته لعل روشن سازمان بهداشت جهانی و تقریبا تمامی اعضای کمیته علمی کرونا و وزارت بهداشت اعلام کرده‌‌اند که داروی رمدسیویر اثری در مورد کاهش آمار فوتی‌های بیماری کرونا ندارد اما مشخص نیست چه دستی پشت این دارو هست که اسم آن را وارد پروتکل درمانی می‌‌کند!

تجارت پیرامون بیماری کرونا در حکومت ولایت فقیه

لعل روشن تصریح کرد حول محور کرونا یک کاسبی شکل گرفته است… و داروی رمدسیویر را ابتدا به بیماران بدحال در آی سی یو تجویز می‌کردند سپس آن را در بخش عادی و الان برای بیماران سرپایی تجویز می‌‌کنند.

در حالی که واردات واکسن کرونا با روند بسیار کندی در ایران انجام می‌شود لعل روشن در مورد استفاده از داروی رمدسیویر اعلام کرد رمدسیویر به سرعت وارد و ساخته شد و تحت پوشش بیمه قرار گرفت و ۷۵۰ میلیون یورو بابت آن پرداخت گردیده است.

لعل روشن در مورد مضرات استفاده از داروی رمدسیویر افزود شما بروید و عوارض تزریق این دارو را بررسی کنید که برای تزریق آن چه مانیتورینگ‌هایی باید برای هر بیمار انجام شود؟

سرگردانی وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا

لعل روشن ضمن انتقاد به روش مدیریت بیماری کرونا در ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه و بدون آنکه اشاره کند که خامنه‌ای مانع اصلی واردات واکسن کرونا بوده است اضافه کرد سرگردانی وزارت بهداشت و عدم وجود یک سیاست قاطع در برخورد با کرونا علت وضع موجود فعلی می‌باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های ضد مردمی حکومت ایران در مورد قرنطینه اعلام کرد در روزهای اول بیماری کرونا گفتند قرنطینه یک مسئله قرون وسطایی است، ماسک نیاز نیست، و وزارت بهداشت سیاست هماهنگ و علمی معقولی در رابطه با بیماری کرونا نداشت.

اظهارات لعل روشن اگر بشود گفت مبنای قابل اتکایی دارد، نشان می‌دهد حکومت ولایت فقیه در فقدان و عدم ورود واکسن معتبر کرونا که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند از داروهایی استفاده می‌‌کند که تایید سازمان بهداشت جهانی را ندارند و صرفا جهت سودجویی عده‌ای در درون حکومت ولایت فقیه مورد استفاده قرار می‌گیرند حال اینکه استفاده از این دارو و واکسن‌های تقلبی ساخته شده در این حکومت موجب مرگ چه میزان از شهروندان ایرانی می‌شود سوالی که حکومت ایران پاسخی برای آن مانند هزاران سوال دیگر در رابطه با ویروس کرونا ندارد. [واکسن تقلبی کرونا رهاورد جدید خامنه ای برای مردم!]

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)