دوشنبه دهم تیرماه ۹۲: محسنی اژه ای ، سخنگوی قوه قضاییه رژیم اسلامی عصر دوشنبه در پاسخ خبرنگاری که از آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی سوال کرده بود گفت: ” سوالی از سوی بازپرس مطرح شده که فشار روحی موجود همراه ضربه های وارد شده نمی تواند توامان باعث مرگ شود؟ که پزشکان اعلام کردند این موضوع محتمل است اما نمی توان قاطعانه در این باره اظهار نظر کرد.”

از آنجا که وارد شدن ضربات متعدد به ستار بهشتی مشهود است و وجود فشار روحی در دوران بازداشت اثبات شده ، اما متخصصان رژیم این مسائل بی اهمیت را دلیل مرگ نمی دانند ، احتمالا ستار بهشتی برای ضربه زدن به نظام ، خود سبب مرگ خودش شده تا رژیم را رسوا کند!!

البته طرح این موضوع زیاد هم بی اساس نیست چون در هفته های اول مرگ ستار بهشتی برخی از اصولگرایان عنوان کردند ، زندانیان سیاسی ستار بهشتی را در زندان به قتل رساندند تا مسئولیت آنرا به گردن رژیم اسلامی بیاندازند!

همانطور که عده ای ندا آقا سلطان را در خیابان کشتند تا رژیم را مسئول مرگ او معرفی کنند!

وقاحت مقامات حکومت اسلامی به حدی است که با وجود چنین دروغ پردازی هایی ، منابع مورد استناد احمد شهید را غیر معتبر می دانند اما مطالبی را که خود به آن استناد می کنند معتبر و با ارزش می پندارند.

این ابلهان چون در تاریکی زندگی می کنند ، همگان را همچون خود جاهل و نادان می شمارند و می اندیشند گزافه گویی های ایشان در بین عقلا خریداری دارد!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com