خبرگزاری هرانا – مسعود کردپور و خسرو کردپور به زندان مرکزی مهاباد منتقل شدند و اجازه ملاقات با بستگان خود را بدست آوردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسعود کردپور و خسرو کردپور دو فعال حقوق بشر و از مدیران “آژانس خبری موکریان” پس از حدود ۴ ماه بازداشت در اداره اطلاعات مهاباد و ارومیه روز چهارشنبه ۵ تیر ماه به زندان مرکزی مهاباد منتقل شدند.

یکی از بستگان این دو فعال حقوق بشر به گزارشگر هرانا گفت: “ما روز یک‌شنبه (۹ تیرماه) موفق به ملاقات ایشان شدیم و حالشان خوب بوده است. قرار است روز چهارشنبه (۱۲ تیر ماه) پرونده آنها بررسی شود و روز شنبه (۱۵ تیر ماه) به دادگاه اعزام شوند.”

وی همچنین ادامه داد: “بازپرس پرونده (آقای مظاهری) به یکی از اعضای خانواده گفته است، ما به ایشان حکم خواهیم داد ولی ما امیدواریم که برای روز شنبه بتوانیم با تودیع وثیقه آزادشان کنیم.”

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com