۲

 

موسسه خیریه  بهنام دهش پور در سال ۱۳۷۴ بنیان گذاشته شد. بهنام با وجود بیماری سختی که داشت اقدام به برگزاری اولین بازار خیریه در دی‏ ماه سال ١٣٧۴ کرد. این بازارچه در آپارتمانی قدیمی در خیابان پاسداران و با کمک خانواده و دوستانش برپا شد. پس از آن با یاری دوستانش کنسرت پیانو را در فرهنگسرای ارسباران ترتیب داد؛ و آخرین شب زندگیش را با فروش شمع‏های تزئینی به نفع بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در خانه به پایان رساند.عوائد حاصل از این برنامه‏ها همراه با کمک‏های خانواده بهنام و دوستان نیکوکارش صرف تکمیل و تجهیز سالن انتظار بخش رادیوتراپی و کتابخانه کودکان و اتاق بازی کودکان بیمار شد که در سال ١٣٧۵ افتتاح گردید، زمانی که بهنام دیگر در جمع دوستان و یاران نبود.

موسسه خیریه بهنام دهش‏پور با برگزاری بازارهای مختلف، کنسرت، نمایشگاه نقاشی و جمع‏آوری کمک‏های نقدی و غیر‏نقدی افراد خیر، نهادها، موسسات و کارخانه‏ها اقدام به تکمیل، تجهیز و نگهداری بخش رادیوتراپی (آنکولوژی) نموده، و یاری رسانی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان و خانواده‏های آنان را عهده‏دار می‏باشد.

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com