مروز سالگرد شهدات شهدای ۲۵ خرداد ۸۸ است. پیشنهاد می‌کنم اگر آدرس هر کدامشان را دارید سری به خانواده‌شان بزنید. یادشان کنید که حتی اگر رای هم نداده‌اند بدانند مایی که رای دادیم با یاد و در راه بچه‌های آن‌ها رای دادیم. یا اگر فرصت دارید بروید بهشت زهرا و قطعه ۲۵۶ و ۲۵۷ که بیشتر این‌ گل‌ها آن‌جا خاک شده‌اند.
من آدرس خانه سهراب اعرابی را دارم که این‌جا می‌نویسم، ولی اگر کسی آدرس بقیه‌شان را هم دارد لطف می‌کند بنویسد (ممکن است این فهرست دقیق دقیق نباشد که در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی‌کند).
سهراب اعرابی: شهرک آپادانا، خیابان نرگس، بلوک۳۶، ورودی سوم
کیانوش آسا و حسین طهماسبی  (کرمانشاه)، محرم چگینی، علی حسن‌پور، احمد نعیم‌آبادی، حسین اخترزند، علیرضا افتخاری، ناصر امیرنژاد، محمود رئیسی نجف‌آبادی، فهیمه سلحشور، داوود صدری، مهدی کرمی، حسام حنیفه، سرور برومند، فاطمه رجب‌پور، رامین رمضانی، مهدی ستارنسب، امیرحسین طوفانپور.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com