دکتر محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت اسلامی از حسن روحانی حمایت کرد.

وی گفته است که امیدواریم رأی مردم آنچنان تأثیرگذار باشد که تهدیدهای خطرناک کنونی – که به دلیل بی تدبیری های هشت سال گذشته متوجه کشور شده و زندگی روزمره مردم را دچار بحران نموده است – را خنثی نماید و روح تازه ای در بدن رنجور جامعه ایرانی بدمد.

به گزارش ندای سبز آزادی، نظر این زندانی سیاسی در آخرین ملاقات خانواده با وی در زندان اوین به شرح زیر است:

نظر من همان نظر دوستان جبهه مشارکت است. علیرغم انتقادها و اعتراضها به محدودیتهای اعمال شده در انتخابات به خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، پس از اجماع و امیدی که در سطح گسترده بین مردم ایجاد شده، با حضور وسیع در انتخابات و رأی به آقای دکتر روحانی باید اراده اکثریت اصلاح طلب جامعه را به کسانیکه در پی مهندسی کردن آرای مردم هستند تحمیل نمود.

امیدواریم رأی مردم آنچنان تأثیرگذار باشد که تهدیدهای خطرناک کنونی – که به دلیل بی تدبیری های هشت سال گذشته متوجه کشور شده و زندگی روزمره مردم را دچار بحران نموده است – را خنثی نماید و روح تازه ای در بدن رنجور جامعه ایرانی بدمد.

به امید آنکه وحدت و همدلی که یکبار دیگر در بین اقشار جامعه به وجود آمده، سرفصل جدیدی در پیمودن مسیر پر فراز و نشیب اصلاحات در آینده باشد.

 

گفتنی است جبهه مشارکت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای، حمایت خود از تصمیم شورای مشاوران خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت از رهبران دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود. او نماینده تهران در مجلس ششم  و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این مجلس بود، اما صلاحیت او برای انتخابات مجلس هفتم مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت.

میردامادی پس از انتخابات خرداد ۸۸ در تاریخ ۳۰ خرداد ماه بازداشت شد و تا اسفند ۸۸ که به مرخصی بیاید را در سلول های بند دو الف ویژه سپاه سپری کرد.

هوشنگ پوربابایی، وکیل میردادمادی، اتهامات موکل خود را اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام اعلام کرد و گفت: ‌دادستان در ادعا نامه ‌خود با استناد به مواد ۵۰۰ و ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی ،خواستار مجازات موکلم شد. در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه محسن میردامادی در دادگاه بدوی به شش سال حبس و ده سال ممنوعیت از فعالیت حزبی و مطبوعاتی محکوم شد.

images_2.jpg

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com