شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹

فوتبال ایران – فوتبال

یوفا: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ما نباید لبنان را دست‌کم بگیریم و باید با تمام توان به مصاف این تیم رفته و بتوانیم با پیروزی در این دیدار راه صعود به جام جهانی را هموار کنیم.

به گزارش یوفا: مهدی محمدنبی با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه مسابقه برابر لبنان اظهار داشت: این بازی بر اساس ابلاغیه‌ای که به دست ما رسیده ساعت ۸ شب سه‌شنبه هفته جاری خواهد بود و ما انتظار داریم هواداران با حضور پرشور خود حمایت لازم را از تیم ملی داشته باشند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تماشای این بازی برای تماشاگران رایگان خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه این مسابقه زیر نظر فیفا است، فیفا این اجازه را نمی‌دهد تا ما تماشای این بازی را رایگان اعلام کنیم. اساسا فدراسیون‌ها بازی‌های بین‌المللی که زیر نظر فیفا برگزار می‌شود با بلیت فروشی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی یک بازی سختی را مقابل لبنان دارند اما با توجه به آمادگی بالای آنها و همبستگی که در تیم وجود دارد، ما انتظار داریم مثل بازی برابر قطر با ارائه یک فوتبال زیبا لبنان را هم شکست دهند. من قبلا هم گفتم ما ۵۰ درصد راه را طی کرده‌ایم. ۵۰ درصد دیگر مانده است تا با موفقیت این مرحله را پشت سر گذاشته تا به جام جهانی صعود کنیم. امروز هم تمرینات طبق روال گذشته ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ تیم‌های ملی پیگیری خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بازیکنان نباید لبنان را دست کم بگیرند ما اعلام کردیم از دو بازی شروع باید ۶ امتیاز بگیریم اما اگر ۴ امتیاز هم گرفتیم می‌توانیم مستقیم به جام جهانی برویم. پاداش بازیکنان نیز طبق روال به آنها پرداخت خواهد شد هم فدراسیون هم وزارت ورزش پیگیر هستند تا پاداش‌هایی را به بازیکنان بدهند.

نبی در خصوص اینکه برخی بازیکنان مانند محمدرضا خلعتبری به رغم ممنوعیت حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات با تیم عجمان این کشور قرارداد امضا کردند، گفت: الان وقت مطرح کردن این مباحث نیست چرا که بنده تمام تمرکز خودم را روی بازی تیم ملی مقابل لبنان قرار داده‌آم انشاءالله بعد از پایان بازی‌های تیم ملی در این ارتباط رسیدگی‌های لازم را خواهیم داشت. انشاءالله بتوانیم در دو بازی آینده ۶ امتیاز بگیریم تا مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه قرار است در حاشیه بازی ایران و لبنان از فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا دو بازیکن سابق تیم ملی تجلیل شود، گفت: بعد از اینکه صعود ما به جام جهانی قطعی شد در یک بازی دوستانه خوب در تهران که مقابل یکی از تیم‌های خارجی خواهد بود از آقای مهدوی‌کیا و فرهاد مجیدی و همچنین تعدادی از بازیکنان سابق تیم ملی که تاکنون مراسم برایشان برگزار نشده، به نحو شایسته‌ای تجلیل خواهیم کرد. سعی می‌کنیم تیم خارجی که به ایران می‌آید یک تیم مطرح و خوبی باشد و حتما از کلاس خوبی در فوتبال جهان برخوردار باشد.

نبی اضافه کرد: ما در فدراسیون فوتبال هر آنچه که از دست‌مان برمی‌آمد برای موفقیت تیم ملی انجام دادیم و از این پس هم بدون هیچ ادعایی حمایت‌های لازم را از تیم ملی خواهیم داشت تا انشاءالله با صعود تیم ملی به جام جهانی بار دیگر شادی و نشاط را بین مردم دیده شود. ما به پلی‌آف فکر نمی‌کنیم بلکه هدف‌مان این است با کسب ۶ امتیاز از دو بازی پیش رو مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص زمان بازی‌های پلی‌آف بین تیم‌های ذوب‌آهن، پاس همدان گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم به من هم ارتباطی ندارد و سازمان لیگ باید در مورد آن اظهار نظر کند.

نبی با اشاره به حمایت اهالی فوتبال ورسانه‌ها از تیم ملی در استانه بازی مقابل لبنان گفت: من از تمام کسانی که از تیم ملی حمایت کردند تشکر می‌کنم و این حمایت ها باید ادامه داشته باشد تا انشاءالله تیم ملی به جام جهانی صعود کند. چرا که با صعود تیم ملی به جام جهانی همه اهالی فوتبال از آن سود خواهد برد.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com