فوروم اقتصادی ایران-اروپا اعلام کرده بود که در روزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶ دسامبر فورومی سه روزه را با شرکت میزگردی با حضور چهار تن از جمله جواد ظریف و جوزف بورل مسول بخش امور خارجه اتحادیه اروپا برگزار کنند. امروز یکشنبه۱۳ دسامبر در سایت این فوروم اعلام کردند که ” سازمان دهندگان این نشست تصمیم گرفته اند که استثنائا این میزگرد را به تعویق بیاندازند”

برگزار نشدن این نشست اتفاقی نیست و کاملا عیان است که بدنبال اعدام روح الله زم در روز شنبه ۱۲ دسامبر رژیم با اعتراضات وسیعی در سطح دنیا روبرو شد. لغو این نشست پیروزی دیگری برای مردم به جان لب آمده از جنایانت حکومت اسلامی و مبارزات چهار دهه مردم شجاع، جسور و مقاوم است.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی به محض مطلع شدن از این نشست اعتراض کرده و با اطلاع رسانی و ارسال تویت به مسول بخش امور خارجه اتحادیه اروپا خواهان بایکوت رژیم و ساعتش شدند.

حکومت قاتل مردم باید بداند که نمیتواند اعدام کند و دو روز بعد از آن در میزگرد با دولتهای اروپایی شرکت کند. رژیم اسلامی باید بداند ما مخالفین این جمهوری جنایت و کشتار عزم جزم کرده ایم که با اعتراضاتمان در اروپا رژیم را هر چه بیشتر افشا کنیم و مانع زد و بندهای دولتهای اروپائی با ایران شده و خواهان بایکوت سیاسی رژیم اسلامی در سطح دنیا شویم.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۲۳ آذر ۱۳۹۹
۱۳ دسامبر ۲۰۲۰

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)