دختران میرحسین موسوى و زهرا رهنورد در دیدار با سید محمد خاتمى با ارائه گزارشى از وضعیت پدو و مادر محصورشان گفته اند که آنها در دست کسانی اسیرند که از پدر و مادر ما نفرت دارند، نگرانی ما از این است که هیچ نظارتی بر روی زندانبانان و رفتار آن ها وجود ندارد و پدر و مادر ما دور از چشم ها به سرمی برند.

سیدمحمد خاتمی نیز در این دیدار، با تاکید بر اینکه آنها دلسوزان کشور و مردم هستند، گفت که جای موسوی و رهنورد این روزها خیلی خالی است و کاش می شد از نظرات ایشان استفاده کرد. وى ضمن ابراز دلتنگی برای موسوی و رهنورد اظهار امیدواری کرد که پس از انتخابات حصرها و حبس ها پایان پیدا کند.

به گزارش  کلمه، دختران میرحسین موسوى و زهرا رهنورد با اشاره به بی خبری از وضعیت پدر و مادرشان خاطرنشان کردند که مدتی است هیچ ارتباطی با آن ها ندارند و در دیدار روزعید نوروز نیز آنقدر فضای امنیتی سنگینی بر جو ملاقات حاکم بوده که آن ها حتی اجازه پیدا نکرده اند به پدر خود نزدیک شوند.

در این دیدار دخترانِ آخرین نخست وزیر جمهورى اسلامى با تشریح وضعیتى امنیتی که ماموران در زندگی شخصی شان ایجاد کرده اند، گفته اند: ما به شدت تحت فشار هستیم. جدا از نگرانی از اینکه پدر و مادرمان در دست کسانی اسیرند که از پدر و مادر ما نفرت دارند، نگرانی ما از این است که هیچ نظارتی بر روی زندانبانان و رفتار آن ها وجود ندارد و پدر و مادر ما دور از چشم ها به سرمی برند.

به گفته‌ی دختران میرحسین موسوی در این مدت بارها پیش آمده که تا ماه ها بی خبری از آنها نگرانی ها را از وضعیت جسمی و نگهداری آنان بیشتر کرده است.

آنها در ادامه با اشاره به اینکه آزار و اذیت ماموران همچنان در برخورد با خانواده وجود دارد تصریح کردند که ماموران امنیتی اخیرا دوباره پرونده سازی جدیدی را برای آنها آغاز کرده اند و مرتب به حریم خصوصی آن ها سرک می کشند و امنیت آن ها از بین برده اند.

همچنین دختران میرحسین در این دیدار با تشکر از صبوری آقای خاتمی، از صحبت ها و مواضع روشن و دلسوزانه وی قدردانی کرده و گفته اند: از اینکه صدای مظلومیت پدر مادر ما را در فرصت های هرچند تنگ و تحت فشاری که فراهم می شود، رسانده اید و حق دوستی و برادری را به جا آورده اید سپاسگزاریم.

آن ها در پایان افزودند: پدر ما نیز همیشه این دوستی و علاقه را نسبت به شما داشتند و دارند و بارها تاکید کرده اند که ای کاش مسئولین به جای بسیاری از رفتارها قدر این دلسوزی ها و تجربیات را می دانستند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com