اطلاعیه امروز مسعود رجوی بتصریح عنوان می کند:« مصداقی باید در دادگاه در کنار دژخیم حمید نوری بنشیند»

در بخشی از اطلاعیه امروز ۱۳ آبان کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت آمده است:

« ۱۴۰۴زندانی سیاسی در مورد نقش ایرج مصداقی «در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن» گواهی داده‌اند. او باید در دادگاه در کنار دژخیم حمید نوری بنشیند و تمام آنچه را که در گشت‌های دادستانی و در همکاری با لاجوردی و مأموریت‌ٰهای بعدی تا امروز انجام داده است، بازگو کند و به سؤالاتی که تاکنون در مورد آنها «رگ گردن کلفت کرده» پاسخ دهد. مبارزان و مجاهدان «سر موضع»، نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

لینک اطلاعیه ضمیمه است:

ترفند گشتاپوی دینی از طریق مزدور نفوذی ایرج مصداقی

https://news.mojahedin.org/i/%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF-%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D9%BE%D9%88%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AC-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%82%DB%8C

 

در اطلاعیه رجوی آمده است:

«‌ به اطلاع دوستان و رفقا و پیشمرگان کرد که از تنظیم ضدانسانی و زهر ریختن ایرج مصداقی علیه شاعر درگذشتهٔ کرد، ماموستا جلال ملکشاه برآشفته و درهم‌ریخته‌اند می‌رسانیم …»

این در حالی است که رجوی در نشست ها در کنار مریم  در حضور ۴۰۰۰ اعضا بر روی سن قرارگاه اشرف و باقرزاده همین کردها و پیشمرگان را بدلیل جدا شده از شورای می مقاومت آقای قاسملو را خائن میدانست و  به تمسخر می گرفت و می گفت:

‌»حزب دمکرات کردستان یک نیروی عشیره ای وشوینستی با دیدگاههای عقب مانده و نیروی منطقه ای و وابسته به زمین وچسبیده به خاک هستند و کشش یک مبارزه رادیکال و انقلابی و سراسری را ندارند،  اینها دنبال سرنگونی ۶ماهه بودند و…وقتی سرنگونی محقّق نشد، رفتند دنبال مذاکره وسازش…».

رجوی سپس با تمسخر و نیشخند می گفت:«‌ درحزب دمکرات کردستان، هر کسی که سبیلش بلند تر باشد، او فرمانده آن قسمت می شود. و با دست، اندازه سبیل فرماندهان وفرماندهان ارشد آنان را نشان می داد.» در نشست های رجوی، هیچ کس وهیچ گروهی نبود که آنان را به تمسخر نکشند.

این درحالی بود که رجوی  درفاز سیاسی و سال ۶۰ می گفت« قاسملو یک نیروی ملی و منطقه ایی درکردستان  است و۳میلیون رای دارد، واز ما پشتیبانی می کند.»

 

در اطلاعیه رجوی آمده است :‌‌

« با تسلیت به بستگان و دوستداران ملکشاه و صرف‌نظر از مواضع سیاسی، مطمئن باشید که شاعر و ضعف و قوت او اصل موضوع نیست. هدف اصلی، سفید کردن یک دستیار افشاشدهٔ لاجوردی برای مصادره و ملوث کردن جنبش دادخواهی و جاسازی نمودن او در تلویزیون‌های فارسی‌زبان با عناوین غلط‌انداز تحلیلگر و فعال حقوق‌بشر است.»

بخوبی پیداست که رجوی روشنگری زندانی سیاسی  آقای « شهنام شرقی » را نمی تواند نفی کند و به طبع زندانیان سیاسی که اکنون در اشرف سه در آلبانی و در تشکیلات مجاهدین حضور دارند می توانند برصحت نوشته فوق گواهی بدهند. اما در این اطلاعیه  این موضوع را تحت عبارت « ضعف وقوت او( جلال ملکشاه در زندان )» عنوان کرده و نادیده می گیرد تا بتواند درگام بعد آقای ایرج مصداقی را مورد هدف قرار دهد.

لینک مقاله  اقای شهنام شرقی ضمیمه است:

در ارتباط با مرگ جلال ملکشاه
شهنام شرقی

http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-103643.html

ادامه مطلب

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)