عصیان

بعد از اینکه سرکوبگران اطلاعات و امنیت کشور صفحه تلگرام عصیان را هک کرده و آن را از دسترس ما خارج کردند، در صفحه اینستاگرام عصیان این موضوع را به اطلاع همگان رساندیم و از همه مخاطبین عصیان خواستیم از آدرس صفحه @OSYAN1398 در تلگرام خارج شوند تا در تیررس تور های امنیتی رژیم قرار نگیرند. مطلع شدیم که ماموران امنیتی در صفحه هک شده تلگرام عصیان خبری جعلی مبنی بر از دسترس خارج شدن اینستاگرام عصیان را منتشر کرده اند.
نشریه عصیان بدین وسیله اعلام میکنند که تنها صفحه هک شده توسط نهادهای امنیتی رژیم «صفحه تلگرام» است. لطفا به شکل وسیع و گسترده به اطلاع همه فعالین زنان و نیروهای سیاسی برسانید که صفحه تلگرام عصیان هک شده است و صفحه جدید تلگرامی این نشریه که پیش از این از سوی فعالین عصیان و در اینستاگرام معرفی شده بود، برای پیش گیری از هرگونه بهره برداری سیاسی امنیتی رژیم به صورت موقت تعطیل شده است.

یکم، لطفا از هر صفحه ای در تلگرام با نام «نشریه عصیان» خارج شوید و برای پیگیری انتشارات عصیان به صفحه اینستاگرام @maosyangarim و وبلاگ این نشریه با آدرس https://nashriyeosyan.wordpress.com که تنها منبع رسمی آن است رجوع کنید.

دوم، خواهشمندیم علاوه بر ترک @OSYAN1398 مورد هک شدن آن را به تلگرام ریپورت دهید. شمار ریپورت دهندگان باید زیاد باشد تا تلگرام دست به اقدام بزند. برای علت ریپورت می توانید بنویسید:

@Osyan1398 has been confiscated by the Iranian police and it must be shut down.

نشریه عصیان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)