با دیدن این عکس شاید بسیاری ها تشویق شوند که اگر در محافل مردمی شرکت کنند، با ذوق زدگی که در دنیای مد زنان حاکم است این شاید جذاب ترین رنگ برای حضور باشد، اما برای من که این عکس را گرفته ام نه، زندان رنگین ولی هنوز زندان است.
اشتیاق عکاس نفوذ کردن به زیبایی درون زندان است که زنان با آن زیبایی تافته و بافته شده اند و بشر هرآنچه زیبا میبیند، از زیبایی زنانگی زنان است.
در شهر های زیادی جهان بخاطر تزیین مکان ها، مجسمه و پیکر ها زیبایی از زنان را هک کرده اند که این کار ها نه تنها به رشد فرهنگی تاریخی کشور ها کمک کرده بلکه ظرفیت حضور تو ریزم را نیز  در آن کشور ها بلند برده است.
اما این چادری، نکبت ترین زندان تاریخ برای زنان است که زنان خود را در زندان مادام والعمر فکر میکنند و ما این چادر را بخشی از لباس ها فرهنگی و سلطه گرایانه اسلام عزیز و خشن میدانیم ! آن چیزی که مطبوعات جهان در رابطه با زنان در کشور های اسلامی مینویسند.
آیا شما با استفاده ازین چادری خود را راحت احساس میکنید؟
چرا به استفاده از زندان (چادری) خود را مقصر نمی دانید و این ستم را بخود بهینه کرده اید؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com