دیگر کسی برای خامنه ای تره خورد نمی کند!
هرچه به زمان احتمالی سرکشیدن ریق رحمت خامنه ای نزدیک تر می شویم آنانکه از حاصل ذوب شدن در ولایت فقیه از هیچ به همه چیز رسیده و از حاشیه و پادویی در عالم سیاست به متن و مجلس و صدارت و غیره دست یافتند، اکنون آن ها هستند که سوار بر خامنه ای وی را هدایت و خواسته خود را تحمیل می کنند. همانطور که هرچه زمان گذشت تسلط مثلث احمد خمینی و هاشمی رفسنجانی و علی خامنه ای بر خمینی فزونی یافت. به قول محمد منتظری مگس ها فقط روی شیرینی نمی نشینند،بلکه سراغ گوشت لخم هم می روند. وقتی ولایت فقیه هر روز چاق و فربه ترمی شود، همین می شود که هست. و ما هستیم و این جماعت ابن الوقت که بی شک ولی فقیه سومی اگر باشد یک عروسکی در دست اینان بیش نخواهد بود!
فاعتبروا یا اوللابصار
ششم آبان نودونه
محمد شوری(روزنامه نگار و نویسنده)
t.me/shourimohammad
انتقاد محمد مهاجری:
«از اول انقلاب تا کنون ولی فقیه را فقط وقتی قبول داشته ایم که پیروی کند، از ما اصولگراها [کانال امتداد]
کانال خبری روزنامه قانون نوشت:
آقای قالیباف،به انحراف کشیدن توصیه آیت‌الله‌خامنه‌ای ممنوع!
باقرقالیباف پس از تودهنی آیت‌الله‌خامنه‌ای به فرصت‌طلبانی انقلابی‌نما، در صحن مجلس گفته نمایندگان گلایه‌ها از دولت را در سینه محفوظ می‌دارند!
آقای سردار، آدرس اشتباه نده! آیت‌لله‌خامنه‌ای صحبتی از گلایه و انتقاد نکردند که شما با مظلوم‌گرایی هتاکی را به گلایه الصاق می‌کنی!
شرایطی که کشور با موج جدید کرونا مواجه شده و محدودیت های ترددی برای بسیاری از شهرهای کشور اعمال شده، علی اکبر رائفی‌پور در اقدامی عجیب در مشهد و در ورزشگاه امام‌رضا(ع)تجمع برگزار کرد.[ #روزنامه_مستقل]
واکنش‌ها به خودسری‌ها تحت عنوان بیعت ادامه دارد
رییس مرکز اطلاع‌رسانی رسانی وزارت بهداشت:
هیچ مجوزی از ناحیه وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای برپایی تجمع و مراسم عمومی تحت عنوان بیعت یا… (آن هم تنها ۴۸ ساعت بعد از رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با کرونا برای هیچ فرد یا گروهی صادر نشده است[روزنامه قانون]

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)