روزگار ما![روانشناسی اجتماعی افکار عمومی!!]
این نمایی است از آن دسته از مردم که دسترسی به شبکه های اجتماعی دارند(شبه روشنفکران و قشر متوسط) آنانکه دائم دست در گوشی دارند!! ولی نه می بینند و نه می خوانند!!برای آنان اهمیت تغییر جنسیت محمدرضا فروتن و دنبال کردن و لایک کردن آن بیش از مسائل حساسیت برانگیز اجتماعی جلب توجه می کند. و از طرفی سیاست و سیاست ورزی تبدیل به بنگاه املاک و رپرتاژ آگهی شده و از قبل آن کوتوله ها قد کشیده،نان می خورند و نان هم قرض می دهند!!…
متن زیر از روزنامه مستقل (نه در جهت تائید هیچ شخصص و نه در رد آن)
هفده شهریورنودونه
محمد شوری(نویسنده و روزنامه نگار)
t.me/shourimohammad
از ساعات پایانی ۱۵ شهریور، یک فعال رسانه‌ای، موضوع تغییرجنسیت محمدرضا فروتن را در توییتر مطرح کرد.
🔺۱۲ ساعت بعد، محمدرضا فروتن در حساب رسمی اینستاگرام خود با انتشار یک پست، خبر تغییر جنسیت خود را کذب خوانده و موضوع پیگرد حقوقی و شکایت از منتشرکنندگان این خبر را مطرح نمود.
🔺از زمان انتشار این شایعه تا تکذیب آن و تا زمان تهیه این محتوا، دنبال‌کنندگان محمدرضافروتن در اینستاگرام کمتر از ۲۴ ساعت، بیش از ۱۱۳ هزار کاربر افزایش یافته و از ۲۵۳.۲ هزار به ۳۶۷ هزار کاربر (۲۰ ساعت پس از این انتشار شایعه) رسیده است.
🔺این در حالی است که فروتن از ۴ شهریور ۹۲، زمان راه‌اندازی صفحه خود و در مدت ۷ سال توانسته بود ۲۵۳.۲ هزار کاربر جذب نماید. همچنین پست مربوط به تکذیب این خبر در حدود ۲۰۰ هزار لایک و ۳۰ هزار کامنت دریافت کرده است.
🔺در توییتر هشتگ‌های فروتن و محمدرضافروتن به ترندهای ساعات اخیر تبدیل شد و کاربران در خصوص موضوعاتی چون حفظ حریم خصوصی اشخاص، شایعه بودن این ادعا، روحیات و سابقه هنری این بازیگر و شوخی با این مسئله، به بحث پرداختند.
@mostaghelnewspaper

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)