فعالان در تبعید: بنا بر گزارشات رسیده از ایران ؛ کارگران کارخانه کاشی ” گیلانا” ؛ در اعتراض به عدم
پرداخت، حقوق، دستمزد و معوقه و عدم پرداخت لیست بیمه و مشکلاتی دیگر ؛ با آتش زدن لاستیک اقدام به مسدودکردن محور رشت به قزوین کردند

سایت محلی «زیتون خبر» با انتشار خبر تجمع اعتراضی کارگران شرکت کاشی «گیلانا» در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ۹ ماهه خود مقابل این کارخانه به نقل از یکی از کارگران نوشت:  «کارگران کارخانه کاشی گیلانا حتی قادر به خرید یک نان نیستند

ایرج شیری٬ نماینده کارگران کارخانه کاشی «گیلانا» نیز گفت :«عدم پرداخت، حقوق، دستمزد و معوقه و عدم پرداخت لیست بیمه، مشکلاتی حقوقی و معیشتی را برای کارگران این کارخانه به وجود آورده است.»

نماینده کارگران کارخانه کاشی گیلانا، ابراز داشت: کارگران کارخانه کاشی گیلانا طی سالهای اخیر چندین بار جلوی کارخانه و فرمانداری تجمع کرده‌اند تا بتوانند مشکلاتی که با آن روبرو هستند را رفع کنند.

وی ادامه داد: برخی کارگران دختران دم‌بخت دارند، دارای دانشجو هستند که عدم پرداخت حقوق طی ۸ ماه شرایط معشیتی آنان را به وضعیت بجرانی رسانده است.

شیری با بیان اینکه، مشکل معیشتی کارگران این کارخانه را آزار می دهد، گفت: کسی به داد کارگران کارخانه کاشی گیلانا نمی‌رسد. برخی کارگران می‌گویند در خانه نون نداریم، بچه ام از دانشگاه اخراج شده کی باید به داد کارگران برسد.

وی ادامه داد: اینکه کارگران جلوی درب کارخانه که در حاشیه جاده اصلی قرار گرفته است تجمع کنند و لاستیک آتش بزنند باعث ناراحتی کارگران است، این تجمع ها در اعتراض به مدیریت کارخانه و بی‌توجهی به رفع مشکلات است.

گفتنی است کارگران این کارخانه در ادامه اعتراض خود مدتی جاده ارتباط رشت – قزوین را مسدود کردند که با حضور فرمانده نیروی انتظامی رودبار این مسیر بازگشایی شد.

DSC05192

345

222

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com