عزت الله انتظامی بازیگر با تیم مشایی برای ثبت نامش به وزارت کشور رفته بود.توضیح عزت الله انتظامی بدترش کرد گفته با مشایی کار داشتم بعدش یه سر رفتیم وزارت کشور. این دیگه فاجعه است چون یا استاد واقعا انقدر ساده است که بشه اینجوری گولش زد یا اینکه هنرمندی در جایگاه استاد مردم و انقدر ابله فرض کرده… اما دیدن عکس انتظامی در کنار مشایی و احمدی نژاد اونم با این چهره شکسته شده واقعا غم انگیزه

عزت‌الله انتظامی علت حضورش همراه اسفندیار رحیم‌مشایی هنگام ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور را پیگیری وضعیت بنیاد فرهنگی‌اش عنوان کرد.
انتظامی: مدت‌ها پیگیر وضعیت راه‌اندازی «بنیاد فرهنگی عزت‌الله انتظامی» بودم که با وجود دستور رییس‌جمهور باید تأییدیه به امضای چهار وزیر می‌رسید که متأسفانه اجرایی نشده است و وزارت ارشاد هم اقدامی نمی‌کند.
او ادامه داد: برای پیگیری موضوع امروز (شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) قراری با اسفندیار رحیم‌مشایی داشتم که بعد به اتفاق هم به وزارت کشور رفتیم.
به گزارش ایسنا، اواخر بهمن‌ماه سال پیش، درپی درخواست انتظامی‌، دفتر ریاست جمهوری با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور از آن‌ها خواست برای صدور مجوز «بنیاد فرهنگی عزت‌الله انتظامی» اقدام فوری انجام شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com