توانا تک: با توجه به فیلترینگ شدیدی که از روزهای گذشته گریبان شهروندان ایرانی را گرفته تیم تواناتک تلاش خود را بر روی پیدا کردن راه‌های عبور از سانسور اینترنت متمرکز کرده است. ما بر اساس گزارش‌های شما تلاش می‌کنیم راه‌های باز را یافته و آن را به شکل عمومی در اختیار شهروندان ایرانی داخل کشور قرار دهیم.

امروز ۶ روش دیگر را که به شما امکان فعالیت به طور ناشناس در اینترنت را می‌دهند٬ معرفی می‌کنیم.

۱) FoxyProxy: یکی از معروف‌ترین افزونه‌های وبگردی ناشناس FoxyProxy می‌باشد. این افزونه پهنای باند را از به شکل پایدار از ۲۴ کشور فراهم می‌کند. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

۲) AutoProxy: این نسخه رو چینی‌ها تولید کردند. ویژگی این پروکسی این هست که نیازی به روشن و خاموش کردن چزی ندارید و با نصب برنامه شما به شکل خودکار میتوانید به طور مخفی در اینترنت فعالیت کنید. برای  دانلود اینجا را کلیک کنید.

۳) Surf Anonymous Free: همانند WEB Freer که دیروز معرفی کردیم یک کاوشگر اینترنتی هست که با مخفی کردن IP شما به شما امکان دور زدن فیلترینگ را می‌دهد. برای دانلود می‌توانید اینجا کلیک کنید.

۴) Anonymous Web Surfing: این نیز یک کاوشگر اینترنتی هست که دقیقا مانند وی فری عمل می‌کند با این فرق که ترافیک اینترنت شما را رمز می‌کند و امنیت بیشتری را برای شما فراهم ‌خواهد کرد. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

۵) PC Mesh Anonymous Web Surfing: این ابزار نیز با پنهان کردن IP شما امکان وبگردی بدون فیلتر را به شما می‌دهد. کافی هست بعد از نصب روی Autopilot کلیک کنید تا همه چیز به صورت خودکار انجام شود. برای دانلوداینجا را کلیک کنید.

۶) OpenDoor: این App مخصوص iPhone هست و به شما امکان وبگردی بدون سانسور را می‌دهد. برای دانلود اینجاکلیک کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com