حسن روحانی گفته ‏از روز شنبه همه روال ها در کشور عادی خواهد بود. عجب پس از شنبه خود روحانی با مترو بدون ماسک و دستکش برود میان مردم و مجلس خبرگان هم که اجلاس رسمی‌شان را از ترس کرونا تعطیل کردند شنبه هشتمین اجلاس سالانه را برگزار و این روحانیون مجلس خبرگان هم با مترو به صورت عادی تردد کنند.
جناب روحانی! وضعیت کشور تا زمانی که شما و یک حکومت آدم‌کُش نروید هرگز به «روال عادی» برنمیگردد.

مردم عزیز به توصیه‌های روحانی گوش نکنید و در خانه بمانید.

حکومت اخبار و آمار مبتلایان به ویروس کرونا را پنهان می‌کند. و سپس با افتخار فیلم پخش می‌کنند جمعیت. یادی برای مراسم نقاره‌زنی به حرم امام رضا رفتند، این در حالی است که عراق به محض به مشاهده اولین مبتلا به کرونا در نجف، همه اماکن مذهبی را تعطیل کرد. در ایران اما بدون توجه به جان مردم پرواز ماهان همچنان از کشور چین مسافر وارد میکند. از قرنطینه قم و بستن حرمهای مذهبی امتناع میکنند.بجای تشویق به ماندن در خانه در حرم مشهد مراسم نقاره زنی برگزار میکنند. فروش ماسک و مواد ضد عفونی را ممنوع میکنند. حکومت بی رحمانه قصد جان همه ملت را کرده است. این اصرار بر انتشار بیماری با هیچ منطقی قابل توجیه نیست جز دشمنی علنی با ملت. اگر دانش آموز، دانشجو و یا بازنشسته هستید سعی کنید در خانه باقی بمانید.
اگر معلم و استاد دانشگاه هستید کلاسها را تعطیل کنید و یا از ابزار آموزش آنلاین برای دانشجویان استفاده کنید.امکانات و نرم افزارهای آموزش آنلاین به سادگی و با حداقل هزینه برای مدارس و دانشگاه به سادگی می تواند کار یک کلاس درس بزرگ را انجام دهند.
اگر شاغل هستید و امکان آن وجود دارد مدتی مرخصی بگیرید و کار خود را به شکل آنلاین دنبال دهید.
از وسایل نقلیه عمومی حتی الامکان استفاده نکنید.
به شهرهای دیگر سفر نکنید. شما یا مسافران دیگر می توانید ناقل بیماری باشید.
در قبال سلامت دیگران مسئولیت شخصی خود را فراموش نکنید. احتکار مواد ضد عفونی توسط شما تعداد بیماران را بیشتر میکند و در نهایت شانس انتقال به خود شما را بالا می برد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)