🔹سپاه پاسداران با گروگان گرفتن جان و سلامت مردم ایران، می‌خواهد قهرمان مبارزه با ویروس کرونا شناخته شود تا به اهداف سیاسی‌اش دست یابد.

🔹فاز اول این سناریو را حسین طائب، رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، با جلوگیری از قرنطینه قم به‌عنوان مرکز ورود کرونا به ایران رقم زد، که نتیجه مستقیم و پیش‌بینی‌پذیر آن گسترش ویروس کرونا به سایر شهرها و قربانی شدن تعدادی زیادی از مردم خواهد بود.

🔹فاز دوم کتمان تعداد قربانیان ویروس کروناست تا زمانی‌که فاجعه ابعاد ملی پیدا کند. در این فاز، مشروعیت کافی برای درخواست کمک دولت از نیروهای نظامی مانند سپاه پاسداران ایجاد می‌شود و سپاه پاسداران مشروعیت مداخله پیدا می‌کند.

🔹نشانه بارز ورود به این فاز هم اعلام صریح فرمانده سپاه پاسداران مبنی بر آمادگی این ارگان نظامی برای ارائه خدمات به مبتلایان به ویروس کروناست، در شرایطی که بیشتر داروخانه‌ها امکانات ابتدایی مانند ماسک‌های بهداشتی و مواد ضد‌عفونی‌کننده ندارند.

🔹راهبرد سپاه پاسداران در برابر ویروس کرونا به گروگان گرفتن جان و سلامت مردم و به انحصار درآوردن خدمات پزشکی به‌صورت فله‌ای و غیر‌تخصصی است تا به اهداف تبلیغاتی‌اش در داخل و خارج ایران دست یابد و در افکار عمومی داخل کشور، قهرمان مبارزه با کرونا و در نظر غربی‌ها، مالک و تصمیم‌گیرنده در مورد جان و سلامت انسان‌های بی‌گناه شناخته شود

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)