از این پس می توانید iPhone و iPad خود را با خیال راحت پاکسازی کنید.

iShredder چیست؟

محبوب ترین برنامه پاکسازی اطلاعات برای سیستم عامل های iOS و Androidو  Windowsو  Mac و Windows Server می­باشد. این برنامه پاکسازی امن اطلاعات از سال ۲۰۱۰، برنده چندین جایزه شده و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان بالغ بر ۲ میلیون کاربر دارد.

تکنیکهای پاکسازی استفاده شده در این برنامه بالاتر از سطح مشخص شده توسط سازمان استاندارد جهانی بوده و فرایند پاکسازی آن از چنان امنیتی برخوردار است که حتی سازمان های دولتی و وزیران دفاع به آن اعتماد کرده و از آن استفاده می­کنند.

آیا قصد فروش دستگاه Appleتان را دارید؟

بازیافت فایل­هایی که به اصطلاح پاک شده­اند در دستگاه های Apple بسیار آسان است. این فایل­ها شامل نوت ها ، رمزها ، لیست مخاطبین ، عکس ها و ویدئو ها و اطلاعات وارد شده در تقویم و غیره می­باشد.

قبل از اینکه iPhone،  iPadیا  iPad Touchخود را بفروشید باید تمامی اطلاعات شخصی موجود در آن را طوری پاک کنید که دیگر قابل بازیافت نباشند.

الگوریتم‌های امن پاکسازی

iShredder از مرزهای استاندارد جهانی و سازمان­های نظامی در پاکسازی اطلاعات فراتر رفته است. تمامی الگوریتم های آن توسط سازمان­های دولتی و خصوصی تحلیل شده تا ادعای خود مبنی بر نابودی کامل و غیر قابل بازگشت اطلاعات را اثبات کند.

در هر نسخه ای از این برنامه از الگوریتم های متفاوتی همچون DoD 5220.22-M E، US Air Force (AFSSI-5020)، US Army AR380-19، DoD 5220.22-M ECE، BSI/VS-ITR TL-03423 Standard، BSI-2011-VS، CSEC ITSG-06، NATO Standard، Gutmann، HMG InfoSec No.5، DoD 5220.22 SSD و دیگر الگوریتم ها، استفاده شده است.

پاکسازی بدون هیچ رد پایی

شاید فکر می­کنید که همه عکس ها و ویدئو های ناخواسته را از دستگاه مورد نظر پاک کرده­اید، اما هر کسی می­تواند آن فایل­هایی که به صورت دستی پاک شده را از طریق فضای خالی حافظه دستگاه، بازیابی کند، مگر اینکه آن فضای خالی را با استفاده از الگوریتم های پاک سازی بازنویسی کرده باشید.

برای آماده کردن دستگاه مورد نظر جهت فروش یا پاکسازی امن اطلاعات به طوری که دیگر قابل بازیابی نباشند فقط کافی است از این ۳ گام پیروی کنید:

  • دستگاه خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  • روش پاکسازی مورد نظر را انتخاب کنید.
  • پاکسازی را آغاز کنید.

پاک‌سازی امن تر فضای خالی در حافظه

زمانی که فایلی را از حافظه گوشی خود پاک می­کنید در حقیقت آن فایل پاک نمی­شود. بلکه محل ذخیره سازی آن فایل به عنوان محل ذخیره سازی آزاد مشخص می­گردد تا با اضافه شدن فایل جدیدی، آن فضا اشغال شود.

با استفاده از برنامه تحسین برانگیز پاکسازی فضای خالی حافظه، iShredder می­توانید فضای استفاده نشده در حافظه گوشی خود را به صورت امن و غیر قابل بازیابی، پاک سازی کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)