دو روز قبل در انگلیس طرفداران محیط زیست برای حمایت از محیط زیست و زنبورها در خیابان‌های انگلیس راهپیمایی کردند.آنها خواستار این بودند که دولت و پارلمان انگلیس ، از طرح پیشنهاد شده اتحادیه اروپا برای ممنوعیت استفاده از سموم دفع آفات نباتی شیمیایی که باعث آسیب به زنبورها می‌شود حمایت کنند.

اما در ایران مصوبه ای در دولت به تصویب رسید که بر اساس آن معدن کاوی در پارکهای ملی ،‌آثار طبیعی ملی ،‌پناهگاههای حیات وحش و مناطق حفاظت شده از این پس مجاز و بلامانع اعلام شد با این حال هیچ طرفدار محیط زیستی در خیابان که هیچ مقابل سازمان محیط زیست هم تظاهرات نکرد!

تفاوت را ببینید از کجا تا کجاست ؟ آنها برای اینکه دولتشان از یک طرح خوب هم حمایت کند تظاهرات می کنند آن وقت ما در ایران برای اینکه از یک طرح بد هم انتقاد کنیم تظاهرات نمی کنیم !! مطابق معمول چند خبرنگار و سه چهار نفر فعال محیط زیست چیزکی نوشتند و منتشر کردند . همین و همین!

از ماست که بر ماست!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com