اپلیکیشن‌های فیتنس و سلامتی به کاربرانشان کمک می‌کنند تا تعداد ساعت، روز و حرکت‌های ورزشی، داروهایی که مصرف می‌کنند، رژیم غذایی و موارد اینچنینی دیگر را ثبت کنند. در حالیکه این اپلیکیشن‌ها برای سلامتی کاربرانشان مفید هستند، می‌توانند حریم شخصی آنها را نیز به خطر بیاندازند. در بدترین سناریو این اپلیکیشن‌ها می‌توانند کاربران را در معرض تهدیدهای فیزیکی قرار دهند، مانند اپلیکیشن strava که موقعیت فعلی و آدرس خانه کاربران را افشا می‌کرد.

بیشتر این اپلیکیشن‌ها اطلاعات حساس و مهمی را با اپلیکیشن‌های واسط به اشتراک می‌گذارند، مانند فیسبوک.

اپلیکیشن‌های فیتنس و سلامتی بیشتر از ۵ سال است که محبوب شده‌اند. اپلیکیشن Fitbit در سال ۲۰۱۸ بیشتر از ۲۷ میلیون کاربر داشت و strava ادعا کرده که بیش از ۴۲ میلیون کاربر داشته است. با توجه به حجم عظیمی از اطلاعاتی که به آنها دسترسی دارند و حفاظت ضعیفشان از این اطلاعات، یکی از تهدیدهای حریم شخصی کاربران هستند.

ادامه این مطلب در لینک زیر:

اپلیکیشن های فیتنس چه اطلاعاتی از شما دارند؟ 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com