تداوم بازداشت لیلا لطفی در تهران و صدور قرار بازداشت علی علینژاد

خبرگزاری هرانا – علی علینژاد، برادر مسیح علینژاد، روزنامه نگار ایرانی کماکان در بازداشت به سر می برد. خانواده علینژاد روز جاری در مراجعه خود جهت تامین قرار، از تبدیل قرار کفالت وی به قرار بازداشت مطلع شده اند. مسئولین دلیل این امر را همکاری وی با خواهرش عنوان کرده اند. از سوی دیگر لیلا لطفی، خواهر همسر سابق مسیح علینژاد نیز که پیشتر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود طی تماس کوتاهی با خانواده خود از انتقالش به بازداشتگاه یک نهاد امنیتی در تهران خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، قرار کفالت علی علینژاد، برادر مسیح علینژاد، روزنامه نگار ایرانی به قرار بازداشت تبدیل شده است.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده علینژاد، در مراجعه روز جاری خانواده وی جهت تودیع قرار کفالت، به آنها گفته شده که به دلیل همکاری علی علینژاد با خواهرش مسیح قرار کفالت وی به قرار بازداشت تبدیل شده و امکان آزادی موقت وی فعلا وجود ندارد. همچنین مامورین به آنها گفته اند که تا اطلاع بعدی، موضوع را پیگیری نکنند”.

به گفته این منبع مطلع “خانواده علینژاد همچنین با دفتر رئیس قوه قضاییه نیز در این خصوص تماس گرفتند با این حال پاسخی به آنان داده نشده است. خانواده آقای علینژاد از زمان بازداشت وی اطلاعی از وضعیت سلامت و محل نگهداری او ندارند. این موضوع در کنار عدم پاسخ‌دهی مسئولین باعث افزایش نگرانی آنان شده است”.

از سوی دیگر لیلا لطفی، خواهر همسر سابق مسیح علینژاد نیز که پیشتر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود کماکان در بازداشت به سر می برد.

یک منبع نزدیک به خانواده خانم لطفی نیز به گزارشگر هرانا گفته است: “لیلا پس از بازداشت طی تماس کوتاهی با خانواده از انتقال خود از بازداشتگاه اداره اطلاعات بابل به بازداشتگاه یک نهاد امنیتی در تهران خبر داده و پس از آن نیز از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com