ماف نیوز: یک زندانی متهم به قتل عمد در زندان مرکزی سنندج و دست‌کم سه زندانی محکوم به اعدام با اتهامات مرتبط با جرایم مواد مخدری در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند. خانواده‌های این افراد روز گذشته جهت انجام آخرین ملاقات فراخوانده شده بودند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، بامداد پنجشنبه ۴ مهرماه ۱۳۹۸، یک زندانی متهم به قتل عمد در زندان مرکزی سنندج به نام “لیلا زرافشان” اعدام شد.

تلگرام ماف نیوز

لیلا زرافشان پنج سال پیش به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم شده و از آن زمان در زندان مرکزی سنندج محبوس بود.

همزمان سه زندانی محکوم به اعدام مربوط به جرایم مواد مخدری در زندان ارومیه به نامهای “رئوف (آزاد) آزادیخواه” فرزند صدیق از اهالی دیزج مرگور ارومیه، “شمال (ابراهیم) احمدی‌پور” و “شهاب‌الدین محمدپور” اعدام شده‌اند.

این افراد روز چهارشنبه ۳ مهرماه جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده بودند.

رئوف (آزاد) آزادیخواه و شمال (ابراهیم) احمدی‌پور هم‌پرونده‌ای هستند و از سه سال و پنج ماه پیش در زندان مرکزی ارومیه محبوس بودند.

شهاب‌الدین محمدپور هم با اتهامات مواد مخدری از ۶ سال پیش در زندان به سر می‌برد.

لیلا زرافشان

رئوف (آزاد) آزادیخواه

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com