ماف نیوز: چهار شهروند بازداشت‌شده از اهالی شهرستان ارومیه به نام‌های فرهاد نوری، صفر نوری، پرویز نوری و علی عزیزی که اواخر مردادماه سال جاری توسط نیروهای سپاه پاسداران بازداشت شده بودند، پس از اتمام بازجوییها به زندان این شهر منتقل شده‌اند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “فرهاد نوری” فرزند فریدون، “صفر نوری” فرزند حاجی، “پرویز نوری” فرزند حاجی هرسه از اهالی روستای انبی از توابع ارومیه و “علی عزیزی” از اهالی روستای تولکی به صورت بلاتکلیف در زندان ارومیه به سر می‌برند.

تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت‌: “این افراد که گفته می‌شود پیش از این به کولبری اشتغال داشته‌اند، به دراختیارگذاشتن مقدار چند کیلو خوراکی به افراد مسلح یکی از احزاب کرد متهم هستند.”

این شهروندان روز ۲۴ مرداد توسط نیروهای سپاه پاسداران بازداشت و ابتدا به قرارگاه سپاه زیوه منتقل شدند. سپس به قرارگاه حمزه سیدالشهدای ارومیه انتقال یافتند.

آنها نهایتا پس از اتمام بازجوییها روز پنجشنبه ۲۱ شهریور به بند ۳-۴ زندان این شهر منتقل شدند.

فرهاد نوری

صفر نوری

پرویز نوری

علی عزیزی

+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com