▪️اردوی کار: حزب کارگزاران سازندگی، در بیانیه ای علیه سوسیالیسم هشدار داده و ضمن دفاع «آزادسازی اقتصادی»، و «اصل خصوصی سازی» نوشته است: «ما بسیار متاسفیم که یک خصوصی‌سازی ناکام و نادرست و ناروا به تضییع حقوق کارگران و توهین به نهادهای کارآفرین منتهی شده و گروه‌های کمونیستی و شبه ‌کمونیستی را به تقدیس اقتصاد دولتی و حکومتی واداشته است. این روزها در اردوگاه چپ و اردوگاه راست، صدای پای سوسیالیسم به گوش می‌رسد.»

▪️در حالی که دستگاه قضایی و امنیتی دسته دسته کارگران و زحمتکشان را به خاطر طلب دستمزد معوقه و حق دسترسی به آب آشامیدنی به نام توطئه علیه امنیت ملی به زندان و شلاق و زندان های طولانی مدت محکوم می کنند، حزب کارگران سازندگی در گرای بیشتر به دستگاه قضایی و امنیتی برای تشدید سرکوب کارگران و حامیان حقوق کارگران نوشته:

 

“ما هشدار می دهیم شیوع جریان های کمونیستی محصول یک بحران اقتصادی و اجتماعی گسترده است که می کوشد طبق آموزه های مارکسیستی با دامن زدن به تضادهای اجتماعی مانند “کارگر- سرمایه دار” یا “مرکز- پیرامون”، وحدت ملی، انسجام اجتماعی و حتی تمامیت ارضی ایران را تهدید کند.”

@ordoyekar

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com