ماف نیوز: از بیست و پنج روز پیش صدیق سیفی از سوی نیروهای امنیتی در شهرستان دیواندرە بازداشت شده و اطلاع دقیقی از محل نگه‌داری‌اش در دست نیست.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبە ١٧ مرداد ۱۳۹۸، نیروهای امنیتی در شهرستان دیواندرە ”صدیق سیفی“ را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

صدیق سیفی


تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: “صدیق سیفی که کارگر نانوایی است، در حین کار و بدون ارائه‌ی مجوز قضایی بازداشت شدە و از آن زمان، پیگیریهای خانواده‌ی او جهت کسب اطلاع از محل نگهداری‌اش نتیجه‌ای در پی نداشته است.”

اتهام مطروحه علیه وی هنگام بازداشت، “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” عنوان شده و سپس محل سکونتش مورد تفتیش قرار گرفته شدە و برخی از وسایل شخصی‌اش ضبط شده‌اند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com