ماف نیوز: یک زندانی متهم به “قتل عمد” برادرش، از ۲۸ سال پیش در زندانهای ایلام و دره‌شهر زیر حکم اعدام به سر می‌برد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “معین سلاحورزی” ۵۵ ساله از اهالی روستای هفت چشمه از توابع شهرستان آبدانان در استان ایلام از ۲۸ سال پیش به اتهام قتل عمد برادرش در زندان زیر حکم اعدام به سر می‌برد.

معین سلاحورزی

تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: “زمانی که او در سال ۱۳۷۰ به اتهام قتل عمد برادرش بازداشت و به قصاص محکوم شد، یک پسر و یک دختر خردسال داشت. چند سال بعد، همسرش فوت کرد و در طی این سالها، معین با قلاب بافی در زندان، بخشی از مخارج فرزندانش را تامین کرده است. در این سالها پدر و مادرش هم فوت کرده‌اند.”

این منبع ادامه داد: “اخیرا که پسرش در نبود پدر، از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده، سراغ پرونده‌اش را گرفته اما به وی گفته‌اند که پرونده‌اش در دیوان عالی کشور گم شده است.”

معین سلاحورزی پس از بازداشت و محکومیت، ابتدا به زندان ایلام منتقل شد و از چند سال پیش به زندان دره‌شهر منتقل شده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com