راهنمای جیبی «نظارت شهروندی بر انتخابات» مرجعی ساده و قابل حمل برای نظارت و گزارش تخلفات انتخاباتی احتمالی پیش، هنگام و پس از روز انتخابات است. راهنمای جیبی نبض‌ایران نخستین بار پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۳ منتشر شد، هرچند که به راحتی می‌توان این راهنما را جهت نظارت بر دیگر انتخابات در کشور نیز به کار برد.

همچون میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان، شما نیز می‌توانید فراتر از رأی دادن، در روند انتخابات شرکت داشته — بر انتخابات نظارت و آن را ارزیابی کنید. بخشی از خواست عمومی جهت بهبود روند برگزاری انتخابات از طریق نظارت و جلب توجه نسبت به تخلف‌های احتمالی برآورده می‌شود. مشاهده دقیق و گزارش آن چه پیرامون انتخابات روی می‌دهد، یکی از راه‌های ارزشمند مشارکت در روند انتخابات است.
سایت نبض ایران، این امکان را به کاربران می‌دهد تا گزارش‌های تخلف انتخاباتی را به صورت ناشناس ثبت و گردآوری کنند. این گزارش‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و نقشه پویا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

راهنمای جیبی نظارت شهروندی بر اجرای روند انتخابات در ایران

دیگر منابع مرتبط با انتخابات

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com