استفاده از یک نرم‌افزار مدیریت پسورد یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حفاظت از اطلاعات و داده‌هایتان است. بدین ترتیب تنها یک رمزعبور را باید بخاطر داشته باشید تا بتوانید به سادگی به تمام حساب‌هایتان دسترسی داشته باشید. 

آیا تاکنون مجبور به نوشتن تمام رمزعبورهایتان روی دفترچه کاغذی شده‌، و آن را جای امنی نگاه داشته‌اید؟ یا تمام اطلاعات ورود حساب‌های آنلاینتان را در فایلی نوشته و آن را به ایمیل خود ارسال کرده و یا در چند پوشه تو در تو در لپ‌تاپ یا کامپیوترتان ذخیره کرده‌اید؟ اگر جواب شما بله است، باید بگوییم که شما تنها نیستید. نوشتن اطلاعات ورود حساب‌های آنلاین کار درستی است، موضوع بر سر حفظ امنیت این فایل یا کاغذ می‌باشد. شما باید مطمئن شوید که این دفترچه و یا فایل به دست اشخاص غیرمجاز نمی‌افتد. بدین ترتیب باید جایی و به گونه‌ای ذخیره کنید که امنیت آن حفظ شود، و اینجاست که ابزارهای مدیریت پسورد دست به کار می‌شوند. 

ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید:

امنیت داده‌های خود را با استفاده از نرم‌افزار مدیریت پسورد حفظ کنید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com