این یادداشت در واقع “اعتراض” من به حکم “سه ماه انفصال و قطع حقوق من” در آموزش و پرورش مشهد می باشد که به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش ارسال کردم که این اعتراض را قبول نکردند و حکمشان را اجرا کردند! البته همین اعتراضیه را به دیوان عدالت اداری هم فرستادم:

هیات محترم بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش
از دکتر سید محمد حسن حسینی – معلم آموزش و پرورش ناحیه ۴ مشهد
سلام علیکم

احتراما نظر عالی در خصوص اعتراض به رای شماره ۲۴۰/۹۷ و به تاریخ ۲۰/۱۲/۹۷ که در تاریخ ۱۷/۱/۹۸ به رویت اینجانب رسید و در صفحات ۲ و ۳ این نوشته آمده را به عرایظ ذیل معطوف می دارد:

در خصوص اتهام دروغ و بی پایه و اساس و فاقد مستندات قانونی به اینجانب در خصوص دادن نمره به دانش آموزانی که در کلاس های مکالمه من شرکت نموده اند بعرض می رسانم همانطوریکه در اظهارات اولیه عنوان نمودم گرفتن هر گونه وجهی بابت تخصیص نمره به دانش آموزانیکه در کلاس های مکالمه ام شرکت نموده اند کذب محض و به نوعی ترور شخصیت من است لذا انتصاب این اتهامات به اینجانب تهمت و افترا به مقام شامخ معلم متعهد می باشد که قابل پیگیری در دادگاه صالحه می باشد. ضمنا ارتکاب توهین و تنبیه دانش آموزان به اینجانب وارد شده است که در شان و منزلت اینجانب که دکترای تخصصی آموزش و روش تدریس دارم نمی گنجد. ویدیوی روش تدریس من را که بخاطر وحشت از آن این بازی ها ی بچه گانه را با من می کنند “حتما” در وبلاگم که در منابع همین یادداشت آمده است ببینید. فقط یکبار یکی از دانش آموزان خاص …. بی احترامی و بی ادبی فاحش و مشکوکی به اینجانب و کلاس کرد که سعی کردم به عنوان معلم او این رفتارش را اصلاح کنم. جهت صدق ادعایم مجازید از دانش آموزانم در دبیرستان آیت ا… دستغیب و کار و دانش شهدای شرکت برق و مدرسه راهنمایی ابن سینای مشهد و حتی والدین آنها نظر خواهی نمایید تا به شما اثبات گردد که – همانند سالیان قبل – من اگر نه محبوب ترین حداقل یکی از محبوب ترین معلمان آنها بوده ام، هستم و خواهم بود. مجددا یادآوری می کنم که تمام این اتهامات را توطیه بر علیه خودم می دانم: از زمانیکه در کانال تلگرام خودم این ایده را مطرح کردم که مدیر مدرسه – آقای فیروزمند – بیش از سه میلیارد تومانی را که برای ثبت نام دانش آموزان از آنها گرفته چه کار کرده و اصلا مدیر کل آموزش و پرورش مشهد مغدس با چه مجوز و قانونی در مدارسی چون مدرسه انرژی اتمی مشهد از هر دانش آموزهجده ملیون تومان برای ثبت نام می گیرند و از زمانیکه در کانالم به انتقاد حراست آموزش و پرورش پرداختم و مقاله نوشتم که چه کسانی را به حراست و پاسداری نشسته اند و اینکه آموزش و پرورش و آموزش عالی در ایران بازوان اجرایی کاپیتالیسم و مافیاهای سرمایه داری هستند که حتی در حرم اما رضا ع قبر / بهشت را تا ۱۰ میلیارد به افراد نزول خوار و از نظر خودشان نجس می فروشند و چند مقاله انتقادی دیگر درباره برخی مسیولان منتشر کردم، سه مدیر مدارس فوق اقدامات هماهنگ حساب شده و سیستماتیکی با رهبری حراست اداره کل برای ضربه زدن به من را در دستور کار خود قرار دادند. از جمله کارهایی که آنها کردند دستکاری نمراتی بود که من به دانش آموزان داده بودم. می توانید نمرات من را در ژوری ها با نمراتی که این مدیران در کارنامه های دانش آموزان در ترم اول رد کرده بودند مقایسه کنید تا پی به ماهیت و هدف آنها برای ناراضی کردن دانش آموزان و والدین محترم آنها از من ببرید. – با همکاری دانش آموزان و همکاران بسیجی مدرسه و حتی خانه من را برای من تبدیل به جهنم کردند. مقالات مرتبط در وبلاگ م آمده اند.

طبق ماده ۲۳ قانون اساسی به اصطلاح جمهوری اسلامی “ابراز” عقیده برای آحاد مردم “آزاد” بوده و هیچکس را نمی توان بخاطر داشتن عقیده ای خاص مورد مواخذه و مجازات قرار داد. لذا اظهارات مورد اشاره هیات صرفا ابراز عقیده اینجانب بوده اند که هیچ وقت باعث تشویش اذهان دانش اموزان و مردم نشده و نخواهد شد. ضمنا مگر امام خمینی نفرمودند که معلمی شغل انبیاست؟ مگر پیامبر اکرم ص نفرمودند که شغل انبیا گفتن حرف حق نزد حاکمان و مسولان ستم پیشه است؟ مگر رهبری در حرم امام رضا ع نگفتند که در ایران “هیچکس” بخاطر ابراز عقیده و انتقاد کردن تحت فشار و شکنجه روحی و روانی قرار نمی گیرد و زندگی را بر او سخت نمی گیریم؟ مگر رییس جدید قوه قضاییه نگفتند که باید با فساد مبارزه شود و … مگر ریاست جمهوری (روحانی) نگفتند که معلمان باید به تربیت نسلی متفکر، منتقد و مطالبه گر بپردازند؟ تدریس و روشنگری و فعالیت های اینجانب هم – به عنوان یک معلم متفکر و صاحب اندیشه و قلم – در همین راستا ها می باشد.

هیچ یک از اتهامات فوق در ماده ۸ قانون تخلفات اداری لحاظ نگردیده لذا هیات صالح به رسیدگی نمی باشد و آنچه در مندرجات رای صادره قید شده بر خلاف قانون و واقعیت می باشد.

بنابراین با عرض مراتب مذکور و بجهت اینکه با وجود اینکه حقوق اینجانب دو ملیون و ۷۰۰ هزار تومان است که دو ملیون و ۶۰۰ هزار تومان را قسط می دهم لذا تعلیق سه ماه خدمت بخاطر ابراز عقیده و مسایل واهی واقعا ظالمانه و به نوعی ترور وضعیت اقتصادی اینجانب هم بوده که یقینا عواقب آن متوجه مسببین صدور احکام اینگونه مجازات ها خواهد بود. در خاتمه با توجه به مراتب فوق از محضر هیات استدعا دارم با التفات به این حقیقت که چنین برخوردهایی با افرادی همانند اینجانب که بر علیه دین فروشان غارتگر روشنگری می کنیم که از سر غرض و کینه توزی و وحشت مال، سلامتی، روح و روان، حیثیت و آبرو و جان و نسل و تبار اینجانب و حتی هفت خواهر و تنها برادرم را هم هدف گرفته اند در شان حاکمان به ظاهر اسلامی نیست، نسبت به نقص رای مذکور اقدام عاجل مبذول فرمایند تا دید دانش آموزان، همکاران و بستگان من و مردم و خواننده های مقالات و کتب آتی من که شامل نماینده های مجلس و سران کشورهای متمدن هم می شوند خدای نکرده نسبت به حکومت تغییر نکند چرا که آنها هم همانند شهید بهشتی معتقدند حکومتی که انتقاد پذیر نباشد اسلامی نیست. مقالاتم در وبلاگم که نشان میدهند چگونه با بی رحمی در حال معدوم کردن تبار من و نسل کشی هستند و بارها از آنها حتی بصورت حضوری در دفتر رهبری و ریاست جمهوری و قوه قضاییه شکایت کرده ام اما نه تنها آزار و اذیتها و ارعاب ها و کارشکنی هایشان کمتر نشده بلکه شدیدتر و وحشیانه تر هم شده تا جایی که دو بار من را که ۲۰۰ کتاب و مقاله هم نوشته ام به “تیمارستان آزادی تهران” هم برده اند:

http://www.beyondelt.blogfa.com

تصویر حکم انفصال از خدمت من در صفحه اینستاگرامم:

https://www.instagram.com/drsmhhosseini

با تشکر
سید محمد حسن حسینی
دکترای آموزش و روش تدریس زبان انگلیسی و معلم رسمی آموزش پرورش ناحیه ۴ مشهد با ۲۴ سال سابقه

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com