ماف نیوز: یک شهروند به نام حمید کرونانی در شهرستان دهگلان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸، یک شهروند به نام “حمید کرونانی” ۲۴ ساله از اهالی روستای کروندان از توابع دهستان “حومه”ی دهگلان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

حمید کرونانی


تلگرام ماف نیوز
اتهام مطروحه علیه وی “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” عنوان شده است با این حال اطلاع دقیقی در رابطه با مصادیق مربوط به اتهام مورد ذکر به دست نیامده است.

حمید کرونانی پیش از این در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، از سران جمهوری اسلامی در رابطه با وضعیت کردها انتقاد کرده بود.

پس از بازداشت، تلفن همراه و برخی دیگر از وسایل شخصی وی هم ضبط شده‌اند.

تا لحظه‌ی انتشار این خبر، مراجعه‌ی خانواده‌ی کرونانی به مراکز امنیتی و قضایی در دهگلان و سنندج جهت کسب اطلاع از دلیل بازداشت و محل نگهداری‌اش، نتیجه‌ای در پی نداشته است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com